掃呢頁CODE去手機

2020年11月29日 星期日

楊洛婷:楊洛婷同老公分房瞓大半年 造人無望? #楊洛婷

楊洛婷因為3個理由就算唔收錢都要做呢次司儀~組合DearJane今日舉行網上直播慈善音樂會,主音黃天翱(Tim)的太太楊洛婷擔任音樂會主持,她更化身小 ...




楊洛婷因為3個理由就算唔收錢都要做呢次司儀~


組合Dear Jane今日舉行網上直播慈善音樂會,主音黃天翱(Tim)的太太楊洛婷擔任音樂會主持,她更化身小粉絲不停歡呼,她笑言是次活動就算冇酬勞也會照做:「一來係慈善,又係我老公以及我好鍾意嘅樂隊,一定會支持。今次唔止係工作,因為今年都冇機會睇佢哋做騷,今次可以參與,覺得好興奮,我尋晚興奮到瞓唔着。」她坦言今年的主持工作大減,但多了不少直播工作,當是新挑戰,問到少了工作會否多了時間造人?她說:「你問我老公,要同佢配合,因為依家我同個女瞓,老公瞓咗梳化已經大半年。」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!