掃呢頁CODE去手機

2020年11月29日 星期日

【頭條獨家】爆胡鴻鈞主動傳短訊舊史 蔡思貝回味《踩過界II》被張振朗錫牙 #張振朗 #胡鴻鈞 #蔡思貝 #踩過界2 #踩過界II

蔡思貝對張振朗及胡鴻鈞都好有緣。
【頭條獨家】爆胡鴻鈞主動傳短訊舊史蔡思貝回味《踩過界II》被張振朗錫牙蔡思貝對張振朗及胡鴻鈞都好有緣。三年前,蔡思貝憑《踩過界》哨牙「癫姐」一角擸走「 ...




爆胡鴻鈞主動傳短訊舊史蔡思貝回味《踩過界II》被張振朗錫牙蔡思貝對張振朗及胡鴻鈞都好有緣。三年前,蔡思貝憑《踩過界》哨牙「癫姐」一角擸走「 ...




爆胡鴻鈞主動傳短訊舊史 蔡思貝回味《踩過界II》被張振朗錫牙



蔡思貝對張振朗及胡鴻鈞都好有緣。

三年前,蔡思貝憑《踩過界》哨牙「癫姐」一角擸走「最喜愛女角色」成功上位,最近播出嘅《踩過界II》中蔡思貝仍然為王浩信默默付出,又會同張振朗上演激烈牀戰。思貝有感而發,表示入行後遇到好多貴人,包括好朋友兼好拍檔張振朗,又有她的演戲啟蒙老師王浩信,兩人互相支持,當然仲有現役「好朋友」胡鴻鈞。思貝仲大爆當年胡鴻鈞點樣主動撩佢,胡生追女仔都幾Old School喎。採訪:方騫平 攝影:張詠森 髮型:kkingleeeeee 化妝:henryli_makeup 服裝:iblueshk

台慶之花 蔡思貝同張曦雯一樣係「台慶之花」,有兩部台慶劇播出。
台慶之花 蔡思貝同張曦雯一樣係「台慶之花」,有兩部台慶劇播出。
保持火花    「三劍俠」王浩信、蔡思貝和張振朗喺《踩過界II》繼續有火花。

保持火花 「三劍俠」王浩信、蔡思貝和張振朗喺《踩過界II》繼續有火花。

今年TVB台慶劇《踩過界II》及《使徒行者3》都由蔡思貝同張振朗拍住上,兩人在前者中有場飲大咗而發生嘅牀戲,好多身體接觸,男方仲會錫女方棚牙,思貝笑言:「振朗好怕醜會面紅,我反而叫佢唔使怕,我哋互相信任可以放開懷抱做到好多嘢。」

瘋狂讚好張振朗

一提張振朗,蔡思貝講到停唔到口,「我哋合作過好多套劇集,兩個人嘅經歷又好相同,會一齊喺演技上成長,好感恩生命中有呢個對手同朋友,特別喺低潮時,佢一直扶持我,係一種好幸福嘅事,如果拍住上奪視帝視后意義更大。」提到拍《踩過界》傳過緋聞的王浩信,蔡思貝答得避忌:「浩信係『戲癡』,當年我同振朗演技幼嫩,佢啟蒙我哋多啲,所以『三劍俠』個名係咁嚟。浩信教我哋『究竟演戲係乜嘢一回事?』『點樣去分析劇本?』同埋『如何做戲先入到觀眾心呢?」問到近來演技被讚是否跟王浩信有關?她即時否定:「唔係,係歷練,喺我生命上所有經歷,包括我吸收返嚟嘅所有靈感,身邊前輩、拍檔互相學習,絕對冇歸功一個人,我好好彩,同好多前輩合作過,好似張衛健、林峯、吳啟華、陳豪等,尤其同張衛健合作拍《大帥哥》令我拍爛手掌,佢嘅工作態度令我銘記於心,每日Keep住團火唔會放過每場戲。」

激烈牀戰 《踩II》中,癲姐同GoGo有激烈牀戲。

激烈牀戰 《踩II》中,癲姐同GoGo有激烈牀戲。
大膽接觸    蔡思貝拍呢場牀戲同張振朗有好多身體接觸,前者話後者拍得好怕醜。

大膽接觸 蔡思貝拍呢場牀戲同張振朗有好多身體接觸,前者話後者拍得好怕醜。

浩信被感動到喊

由被插演技到獲讚賞,思貝好開心,更爆王浩信讚她演技成熟咗:「佢話睇返Play Back,好多場戲都令佢感動到喊,即係我成功咗」問到俾老師讚係咪好開心?她即更正:「我從來唔會叫佢做老師喎,佢純粹啟發我演戲,唔好將佢放大啦,佢唔係老我好多啫。」最後講到「好朋友」胡鴻鈞,「我哋係我初擔女一嘅劇集《衝線》時經已合作,當時佢係演office boy。」一提「好朋友」思貝即刻好放鬆仲笑住爆:「我拍電影《陀地驅魔人》時,收過佢message讚我做得好好,因為呢樣嘢我特別記得,我哋純粹係《衝線》碰過頭,點解佢無啦啦短訊我?跟住開始有合作,我哋係傾得埋嘅好朋友,佢好支持我,喺唱歌方面我都會問佢意見,佢會教我分析歌詞。」再問兩人關係,思貝答得熟練,「好朋友囉。」

一講即笑 「出事」後兩人反應最好笑。

一講即笑 「出事」後兩人反應最好笑。
風雨同路    《踩II》癫姐依然係盲俠「阿四」,默默守候他身邊,風雨同路。

風雨同路 《踩II》癫姐依然係盲俠「阿四」,默默守候他身邊,風雨同路。
指導演戲 三年前拍《踩過界》時,王浩信不時教蔡思貝演戲,啟發她演技。

指導演戲 三年前拍《踩過界》時,王浩信不時教蔡思貝演戲,啟發她演技。
搞笑緣份    同胡鴻鈞由「碰頭」到交心,兩人有段小故事。

搞笑緣份 同胡鴻鈞由「碰頭」到交心,兩人有段小故事。
深感佩服 張衛健對演戲Keep住有團火,令蔡思貝相當佩服。

深感佩服 張衛健對演戲Keep住有團火,令蔡思貝相當佩服。
好姊妹團    同賴慰玲、陳嘉寶、何雁詩、陳瀅、吳嘉熙好老友,六人會互相欣賞互相支持,感覺好正。

好姊妹團 同賴慰玲、陳嘉寶、何雁詩、陳瀅、吳嘉熙好老友,六人會互相欣賞互相支持,感覺好正。
吹水互撐 演戲生涯中同張振朗合作最多,之前齊拍《機場特警》,兩人靠吹水嚟頂眼瞓。

吹水互撐 演戲生涯中同張振朗合作最多,之前齊拍《機場特警》,兩人靠吹水嚟頂眼瞓。

鍾意就快D Share啦!