掃呢頁CODE去手機

2020年11月29日 星期日

何雁詩婚後着deep V裙大解放 兼顧家務做賢妻 #何雁詩

何雁詩、黃翊、葉振棠、麥長青、敖嘉年昨晚在九展出席頒獎禮,由於限聚令,現場只招待近200名觀眾,場內所有人均需戴上口罩。何雁詩婚後大解放,以一條中門大 ...






何雁詩、黃翊、葉振棠、麥長青、敖嘉年昨晚在九展出席頒獎禮,由於限聚令,現場只招待近200名觀眾,場內所有人均需戴上口罩。何雁詩婚後大解放,以一條中門大開連身短裙示人,她笑言「都未去到肚臍」,問到老公鄭俊弘有沒有審視過?她說:「佢冇睇過,因為今次係我第一個出席嘅頒獎禮,我想著得華麗啲。」她表示今年有很大的變化,除了結婚成為人妻外,因為疫情而不能旅行,留在家中反而找到另一份享受。對於她早前煮飯給奶奶,何雁詩笑說:「佢好開心,但我唔知好唔好味,我冇問佢,好尷尬,其實結咗婚之後,我賢淑咗,成日會諗煮飯、執屋、放狗。」至於生育計劃,她打算待3至5年後。

何雁詩婚後大解放,以一條中門大開連身短裙示人。


她說:「今次係我第一個出席嘅頒獎禮,我想著得華麗啲。」


至於早前與康子妮傳過緋聞的黃翊,他與人妻蔣嘉瑩挽手出場,黃翊笑言不擔心會傳緋聞,更透露將邀請羅敏莊擔任微電影MV女主角。對於爆出康子妮與保險上司兼大學同學陳逸汮(Garry)的緋聞,黃翊說:「唔關我事,唔會理人哋啲嘢。」提到疫情爆發第四波,黃翊指飲食生意比之前再下跌9成:「我喺大埔開食肆,跳舞群組散播疫情比較犀利,有啲係大埔人,變咗有啲人唔夠膽夜晚出街,所以生意好難做,惟有員工放無薪假。」

黃翊與人妻蔣嘉瑩挽手出場。


提到疫情爆發第四波,黃翊指飲食生意比之前再下跌9成。


麥長青與朋友合資的和牛食材專門店,早前被人淋紅油,及後麥長青宣佈退股,他說:「計緊數,會攞返我投資咗嘅錢,呢4個月當做義工,不過我都開心學咗好多嘢。」他強調退股不關淋紅油事,續說:「唔關我事,佢哋都好大壓力,因為同咗我之後就好多嘢都俾人講晒出嚟,同埋我嚟緊有工作,未必兼顧到,我又唔想太太咁攰。」他指多年來做生意都有賺有蝕。

麥長青與朋友合資的和牛食材專門店,早前被人淋紅油,及後麥長青宣佈退股。


現年76歲的葉振棠,身型狀態很弗,他笑言經常在跑步機緩步跑,但醫生叮囑最好重多10磅。問到疫情有否影響他的生活?葉振棠說:「而家放緊大假,但我好勤力,每日都會練歌兩小時,因為我欠咗好多演唱會,起碼超過10個,有香港、大陸、海外,原本今年舉行,但而家要延遲到明年。」會否影響收入?他說:「唔緊要,都係一段時間,頂得住。」

現年76歲的葉振棠,身型狀態很弗。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!