掃呢頁CODE去手機

2021年2月1日 星期一

《陀槍師姐2021》:重播與魏駿傑片段 滕麗名唔尷尬:每個人都有過去 #滕麗名 #陀槍師姐2021 #魏駿傑

滕麗名夠晒大方!藝人滕麗名出席無綫劇集《陀槍師姐2021》宣傳,由第一輯開始參與,至今已20多年,絕對是集體回憶,問到會否繼續拍?阿滕表示:「公司一路 ...




滕麗名夠晒大方!


藝人滕麗名出席無綫劇集《陀槍師姐2021》宣傳,由第一輯開始參與,至今已20多年,絕對是集體回憶,問到會否繼續拍?阿滕表示:「公司一路開我會一路拍,其實今次都辛苦,安排我呢個警司跑出街㗎!」


談到陳豪當年曾於《陀III》演賊人,阿滕笑指也有份追捕對方,期間更被車門夾份手指,她說:「當年揸車圍捕佢,拍咗好多Take,當導演拍完叫Cut時,我叫佢畀1分鐘我,因為我隻手指仲喺度門夾住咗,嚇到邵傳勇問我開唔開門好,劇組有叫我去醫院,但我要趕住開廠冇去,返到公司手指腫晒要用針放血,所以隻手指到依家都係彎咗!」


對於與舊愛魏駿傑當年因拍攝該劇撻着,但最後未能開花結果,日前劇集播出魏駿傑的回憶片段,問到可感尷尬?她說:「拍嗰時係睇唔到呢啲畫面,播出我仲未睇番,冇問題嘅,每個人都有過去。(但呢場獨腳戲,網民讚你做得好好!)本來一Take,但導演想我再靚啲,要喊得收斂少少,同埋場戲係疫情最高峰時拍,我冇晒啲假眼捷毛同手指甲,真面目出晒嚟,所以鏡頭有啲位要就一就。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!