掃呢頁CODE去手機

2021年2月1日 星期一

鄧健泓重視樂壇頒獎禮公信力 駱振偉預咗冇獎攞 #鄧健泓 #駱振偉

鄧健泓與駱振偉出席《ChillClub》錄影時,講到4月舉行的頒獎禮。鄧健泓與石詠莉拍拖出席ViuTV節目《ChillClub》錄影,二人首次同台合唱 ...




鄧健泓與駱振偉出席《Chill Club》錄影時,講到4月舉行的頒獎禮。


鄧健泓與石詠莉拍拖出席ViuTV節目《Chill Club》錄影,二人首次同台合唱。已為獨立歌手的石詠莉,預計今年推出3首新歌,但受武漢肺炎疫情影響收入,造歌使費惟有靠「拍膊頭」,二人說:「伍仲衡好好人,用佢個錄音室有畀折扣我哋,之後我哋做返佢音樂會嘉賓,要還㗎!」

提到ViuTV早前宣佈將於4月舉行音樂頒獎禮,二人謂多一個平台辦頒獎禮是好事,但由於去年沒出歌,應該未能參與:「歌手覺得頒獎禮最重要有公信力,而且聽民意,現有嘅頒獎禮都有自己認受性,希望我哋可以符合晒所有要求。」

至於駱振偉到時會在頒獎禮擔任司儀,暫時未收到詳細資料,只知道因疫情關係,舉行場地會由戲曲中心轉至九展。在港台頒獎禮奪新人獎的他,可會期望公司會厚待自己?他說:「我諗應該唔會,雖然我有主持節目,但唱人哋嘅歌較多,觀眾未必會認得。而家係現場投票,如果真係有獎梗係好」

鄧健泓夫婦疫下繼續創作新歌,笑言要靠「拍膊頭」代替造歌費用。


駱振偉指自己以往翻唱別人的歌較多,觀眾未必會認得自己,所以已做心理準備無獎攞。


《全民造星II》的得獎者吳啟洋(Phoebus)、張天賦(MC)及李祉均(Oscar)今天都有出席活動。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!