掃呢頁CODE去手機

2021年2月1日 星期一

朱慧敏新婚一周同醫生老公開Live 溫馨晒婚戒甜蜜互動 #朱慧敏

2004年港姐亞軍朱慧敏(Queenie)今個月初被《蘋果》發現秘密入紙註冊,與養和醫院心臟科專科醫生陳良貴(Jason)結婚,上周日(24日)在半島 ...






2004年港姐亞軍朱慧敏(Queenie)今個月初被《蘋果》發現秘密入紙註冊,與養和醫院心臟科專科醫生陳良貴(Jason)結婚,上周日(24日)在半島酒店舉行pre-wedding,不過因為疫情及限聚令,可以出席的朋友不多,見證喜慶一刻的圈中朋友包括Bob林盛斌夫妻、前東華三院主席王賢誌(Vinci)等。

朱慧敏新婚一星期,今晚與老公一起在facebook開Live分享新婚經歷,她以Jason稱呼老公,Jason就叫朱慧敏做陳太,又將手放到太太背後,夫妻兩人互動相當輕鬆甜蜜。朱慧敏說pre-wedding的籌備時間很短:「我本身冇打算影pre-wedding,想喺疫情之後再影返,但Jason有日話想有紙板公仔,之後搵到好多朋友幫手一齊搞。」朱慧敏為老公着想,最初打算獨力處理所有pre-wedding籌備工作,不影響到老公在醫院的職務,Jason體恤太太說:「我唔想太太太過勞累,始終一生人一次。」朱慧敏透露Jason沒有請假,每次都是在工作完成後才抽時間影相、傾pre-wedding詳情,更試過傾到凌晨兩、三點。

身份轉變為陳太,朱慧敏說要時間習慣,又多謝老公:「我都感謝有呢啲福氣成為陳太,陳家上下對我都好好。我說服緊奶奶同我一齊開Live,佢煮嘢好叻,對整潔好有要求,但好輕易完成呢啲要求,我非常願意學,想說服佢開班。」

直播中又分享了新婚後翌日的片段,Jason在酒店房徘徊,又對鏡頭說:「結婚第一日,where is your ring?第一日你就唔知戒指去咗邊。」朱慧敏解釋背後故事,原來pre-wedding當日將老爺送的傳家之寶戒指及婚戒給了Jason,記得Jason將戒指放了在西裝褸袋,翌日問老公「我隻戒指呢?」結果Jason誤會以為不見了戒指,他又說:「我嗰隻戒指而家放咗喺屋企,用戒指盒裝住。」朱慧敏最後取出自己的結婚戒指展示,抵死說:「因為我要整蠱你,所以我帶咗出嚟。」之後再鏡頭前戴上戒指。

朱慧敏感激老公一直支持自己讀書,又不會因自己是娛樂圈人而卻步,Jason大方說:「人無分貴賤、職業,最緊要係大家互相尊重。」他又被朱慧敏踢爆是小fans,原來以前做實習醫生時正在播《畢打自己人》,睇電視覺得「呢個女仔好得意」,Jason又讚朱慧敏現時成為了臨床催眠治療師,幫助到好多人。

朱慧敏最後亦有講到奶奶就鍾意睇《珠光寶氣》,希望再有機會拍劇,想做醫生或者律師,然後帶奶奶入片場觀摩。

上周日舉行pre-wedding,圈中只有Bob夫婦、王賢智。(資料圖片)


新婚一星期,兩公婆首次一起開Live,輕鬆甜蜜。


第一年做陳太,朱慧敏說一切來得好急,感謝老公Jason一家人接納。


Jason不算拘謹,在鏡頭前輕攬太太。


直播中又播片,新婚翌日Jason誤會太太不見了婚戒,朱慧敏沒有嬲反而覺得好笑。


朱慧敏展示婚戒。




-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!