掃呢頁CODE去手機

2021年2月1日 星期一

劉溫馨:【「驚」傳不和】劉溫馨講明同胡定欣冇偈傾! #劉溫馨 #胡定欣

藝人劉溫馨於無綫新劇《白色強人II》內奉旨與胡定欣鬥戲:「今次呢個角色好強勢,對住咁多視帝及視后級嘅同事,準備一啲都唔可以兒戲。我同定欣有好多對立場面 ...




藝人劉溫馨於無綫新劇《白色強人II》內奉旨與胡定欣鬥戲:「今次呢個角色好強勢,對住咁多視帝及視后級嘅同事,準備一啲都唔可以兒戲。我同定欣有好多對立場面,所以我哋埋位前真係冇乜傾偈,等完成戲份先會交流,應該唔會被傳不和啩!」


當蔡思貝躍登視后、陳凱琳擁幸福家庭的同時,同屆港姐、賽前大熱最終「梗頸四」的劉溫馨,卻忙於為自己的理想爭取打拚!原來她的星夢源於經典內地劇《還珠格格》:「呢套劇可以話係陪住我成長,所以小學已經好想做演員。記得老師叫我哋寫篇文章講『我的理想』,我諗都冇諗就寫自己好想演戲,當時覺得機會好渺茫,但唔知點解咁有大志,立誓要向呢個目標進發!」


她有個「廿四孝婆婆」,為成全孫女的夙願,溫馨10歲時已出錢出力,讓她去接受模特兒課程訓練,最終不負眾望,考入中央戲劇學院,2008年更被選中擔任北京奧運火炬手,風頭一時無倆,但她卻選擇來港選美,未有考慮留在內地發展:「嗰時覺得依家唔選,老咗就冇機會。當時真係對自己好有信心,宣布賽果嗰刻覺得,我竟然冇份?但已成定局,都要接受!」


於圈中浮沉了7載,當身邊朋友都羨慕她可以實現理想的同時,她卻坦言仍在等待屬於自己的「機會」,過往即使覺得再累,也未有打算放棄,且不停在裝備自己,直到月前於劇集《香港愛情故事》與石修上演一段「爺孫戀」,終於開始獲得關注:「好多網民留言為我打氣,話好鍾意我嘅角色,都算係演戲以來回響最大嘅一次,有人仲覺得我終於捱出頭!坦白講呢個角色我都得來不易,起碼要經過試鏡,同埋首次做人媽媽有啲緊張,不過『老公』修哥真係好照顧我。(搵到代表作?)呢樣嘢唔係我講,應該係由觀眾去評價。」


場地提供:Da Filippo Trattoria



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!