掃呢頁CODE去手機

2021年3月5日 星期五

鍾培生林作開記招交代「百萬林鍾一戰」 林媽晒腳搶鏡 #林作

俗語有云「先撩者賤,打死無怨」,鍾培生早前約林作挑戰「百萬林鍾一戰」,雷聲大雨點小,連日二人隔空展開N場牙骹戰,口水四濺,讓網民質疑炒作,批評要打就快 ...






俗語有云「先撩者賤,打死無怨」,鍾培生早前約林作挑戰「百萬林鍾一戰」,雷聲大雨點小,連日二人隔空展開N場牙骹戰,口水四濺,讓網民質疑炒作,批評要打就快打。在鍾培生連番催促下,林作終於簽署擂台戰合約,並簽生死狀,引起全城熱話的「百萬林鍾一戰」將在9月中開戰,一共打4個回合,每回合2分鐘,如果林作臨時縮沙要賠償宣傳損失。

林作和鍾培生身穿西裝,今午3點幾鍾培生與林作開記招交代合約細節,又變成「口水戰」,吸引過百傳媒到場。林作稱今次會認真去打,鍾培生則講明會拖慢打,不會太快KO林作,林作媽咪Lily就十分希望兒子打百萬擂台戰,今日到場支持。

記者會開始前,林作和鍾培生應要求讓在場傳媒拍照,再坐下一齊受訪,記者會甫開始,鍾培生已顯露不滿情緒,動作、表情都不耐煩,嬲爆爆咁款,相反林作尷尬地笑,不時抓頭摸面,鏡頭前鍾培生明顯懶理林作,眼尾也不望對方。

林作指100萬出場費會同於自己事業,又透露合約內容:「按照合約,可按照自己磅數,公平嘅。我一定會認真打,希望打贏,信心有嘅,做嘢我好少冇信心。」他又多謝鍾培生畀足夠時間訓練:「比賽喺9月中,林作會係一個不同嘅人,會係一個拳手。」此時鍾培生即插嘴,嘲林作係屎:「「little piece of shxt變咗big piece of shxt.」、「冇我,你係一文不值囉!係我先定到你價位。」

鍾培生有打開拳,林作是初哥,但林作指不怕欠缺經驗,自稱上手快,有運動細胞,下星期開始會接受向柏榮師傅的訓練,又吹水說已睇電影熟習拳擊運動:「我都睇咗好多電影,首先係何金銀(編按:周星馳《破壞之王》角色。)」鍾培生聽到即擰頭。

林作被問到會否立遺囑?他卻借機賣sell保險說:「冇冇冇,買多份人壽,保險最實際。」他又指媽媽比自己肉緊出場費:「佢好希望快啲打,佢以為今日打,所以坐咗喺後面,我覺得我屋企人唔係好鍾意我。」被鍾培生連問三次:「有邊個鍾意你?」

鍾培生非常輕視林作:「如果我認真打,10秒就knock(擊倒)佢,我成日講係要fxxking break him.」他表示有向師傅指導,不怕打死林作,但又蔑視林作:「我本來係想搵殯儀館sponsor,不過而家搵輪椅會好啲。」林作插嘴說培生培生會員有「漢奸」倒戈支持自己,鍾培生反唇相譏:「收皮你啲自信邊到嚟?you’re piece of shxt,你照鏡時候有冇蒙羞?」

鍾培生繼續貶底林作:「佢嘅人生讀咁多書,得一個價值,就係坐喺我隔籬俾人打。」有人擔心林作在擂台上出陰招,鍾培生鬧林作是屎:「你啲睇清楚佢嗰樣,睇下呢pat屎可以做咩出嚟?呢pat屎如果喺台上面出陰招,我會唔會揼爆佢?look at me, I’m fxxking champ.」

此外,鍾培生提出「出賽限重」,量秤於賽事前一日舉行,如鍾培生超重,判林作技術勝出,若雙方可以商量照打,鍾培生每超重0.5kg 賠1萬元,而林作不受限,鍾培生亦同意賽後向林作支付表演及出賽費用100萬元。畢竟拳腳無眼,林作之前從未學過打拳,為免打死無命賠,林作由下星期開始將接受幾個月特訓,努力準備應戰。

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!