掃呢頁CODE去手機

2021年4月3日 星期六

袁詠儀:相隔10年重返無綫 袁詠儀考慮再拍劇 #無綫 #袁詠儀

袁詠儀再踏足無綫!藝人袁詠儀(靚靚)為由余安安、羅敏莊及陳凱琳主持的無綫新節目《日日媽媽聲》,擔任首集嘉賓,無綫首席創意官王祖藍特意前來探班力撐。靚靚 ...




袁詠儀再踏足無綫!


藝人袁詠儀(靚靚)為由余安安、羅敏莊及陳凱琳主持的無綫新節目《日日媽媽聲》,擔任首集嘉賓,無綫首席創意官王祖藍特意前來探班力撐。


靚靚受訪時表示是相隔10年再踏足無綫,對上一次就是獻給草蜢的Game騷《華麗明星賽》,打趣問她是否掛住返內地參加真人騷搵銀?她說:「唔關錢事,主要係冇咩特別吸引到我,今次就唔同,呢個節目吸引到我,覺得好正,應該要做多啲呢啲題材嘅節目。」受邊個打動「出山」做嘉賓?她說:「係曾志偉落命令,祖藍執行⋯(咁多人先叫得郁你?)唔係,係代表有好多原因想嚟,同羅敏莊好耐都冇見,又想見吓師妹(陳凱琳),大家一齊喺節目分享媽媽經。」


拒同張智霖夫妻檔合作


問到之後會多同無綫合作?她謂不排除,自言有好多想法已同監製講:「啱我嘅都可以玩,依家大家都好需要正能量、同開心嘅氣氛,千祈唔好係啲好正經嘅節目,我最想拍啲吃喝玩樂嘅節目。」會同老公張智霖以夫妻檔拍住上?她耍手擰頭秒答:「暫時唔好住我哋喺內地嘅合作都少咗,始終我都係個靚女,都想要自己嘅事業,唔好互相阻住對方發達!(自己想搵多啲錢買包包?)唔係,搵食艱難呀!」


她表示如果碰到有適合的戲劇題材,她都會考慮拍:「演戲係我最鍾意嘅工作,但始終年紀大,如果拍攝時間唔長、體力同狀態都應付到都可以。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!