掃呢頁CODE去手機

2021年4月3日 星期六

鄭俊弘:4周年紀念!鄭俊弘大躍進 唔再送拜山花畀何雁詩 #何雁詩 #鄭俊弘

歌手何雁詩同老公鄭俊弘(Fred)早年經歷小風波,最終有情人終成眷屬修成正果,兩人喺去年尾拉埋天窗!唔經唔覺,佢哋已一齊4年,何雁詩喺社交網上載Swe ...




歌手何雁詩同老公鄭俊弘(Fred)早年經歷小風波,最終有情人終成眷屬修成正果,兩人喺去年尾拉埋天窗!唔經唔覺,佢哋已一齊4年,何雁詩喺社交網上載Sweet爆攬到實合照放閃,做咗人妻嘅佢伸晒脷,少女心不變,又感謝老公為佢改變,更不忘提到當年Fred買咗紮拜山花畀佢,今次終於有進步送玫瑰花呀!


何雁詩留言:「一起來到4年了❤️ 這4年來,他為我改變了好多。他願意去接受我的隨意,我的凌亂😛 我們這樣~你就吓我~我就吓你~這樣找到一個大家疏乎的位置☺️就這樣過了4年了❤️還記得我們的第1個拍拖紀念日,我們在家吃飯,你負責煮飯,我負責布置,然後我跟你說,可以買些花放在桌子中間嗎?想不到,因為日子接近清明節,噢~你買了一紮拜山花~ 菊花~百合~😂 然後這個笑話我笑了很多年😝 今年,你給我買花了,買的是一朵朵玫瑰❤️謝謝你老公,謝謝你因為我而改變你以往的看法去逗我高興❤️」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!