掃呢頁CODE去手機

2021年4月3日 星期六

楊盼盼12歲當六叔係神 同過李小龍練功惜欠合作機會 #六叔 #李小龍 #楊盼盼 #邵逸夫

武打女星楊盼盼自4歲起就跟京劇老師粉菊花習武、8歲開始拍戲,一直熱愛功夫的盼盼姐,在眾多電影、劇集角色中,都是以武打為主,成為一代知名的打女,不過她背 ...






武打女星楊盼盼自4歲起就跟京劇老師粉菊花習武、8歲開始拍戲,一直熱愛功夫的盼盼姐,在眾多電影、劇集角色中,都是以武打為主,成為一代知名的打女,不過她背後付出的代價亦不少,經常搞到周身傷,更要做手術,但她揚言永不言休!

在80、90年代,盼盼姐是TVB台慶及《歡樂滿東華》的台柱,曾與鄭少秋表演「踏單車高空過鋼纜」賀台慶;又試過與劉德華、黃日華在狹窄高牆之間表演壁虎功;1999年在《東華》表演走鋼絲飛越山頂凌霄閣;更在2000年由23層樓高的聖約翰大廈天台沿外牆行落地面,全部都是驚險之作。

盼盼姐不爭功,謙虛說各人都有功勞:「每個項目都係大家一齊去挑戰,大家一齊去面對呢個困難,大大細細(表演)都要付出。就算我一個人去做,背後有好多精英去幫我,由我去帶動出嚟,所有功勞唔係屬於我,係屬於大家,做得好,我會好開心,冇枉費後面嘅功臣。」

盼盼姐如此賣命,原來是她很敬重邵逸夫(六叔),她說:「無綫台慶係佢生日,我可以喺佢個紀念日有份參與,我覺得好開心,算係對佢一份心意。」與六叔的點滴,盼盼姐笑言太多,「我12歲已經喺邵氏片場,每當佢出現,都有一種神嘅感覺,佢付出好大,又做好多善事,邵氏片場同無綫都係佢創造出嚟,佢好勤力,係一個必須學習嘅對象,對電影貢獻好多。」

武打女星楊盼盼自4歲就跟京劇老師粉菊花習武、8歲開始拍戲。她特別敬重「六叔」邵逸夫,覺得在台慶表演是榮幸。


1984年《萬千星輝賀台慶》與劉德華、黃日華表演壁虎功。(互聯網圖片)


又曾於台慶與鄭少秋在鋼線上踩單車。


個人挑戰更加犀利,曾為《東華》沿聖約翰大廈外牆行落地面。(資料圖片)


盼盼姐不爭功,表示不是個人功勞,背後有好多人相助。(資料圖片)


對電影作出貢獻,盼盼姐亦是其中一個。她在2004年創立煇煌娛樂製作電影,2010年創立HIT HUT電影動作訓練創作室,2019年在佛山開設動作特技培訓基地,目的是培養武打人才,她說:「多謝冼國林先生,佢話佛山有人有地方,叫我去,香港呢個地方太細,有咗地方之後,就有實踐機會創造人才。」是否覺得香港的動作演員出現斷層?盼盼姐續說:「好耐啦,出現斷層係因為冇創造平台,有培訓地方就要有平台,有平台就必須有培訓地方,係相輔相成。」盼盼姐去年獲香港動作特技演員公會頒「傑出貢獻大獎」,表揚她在香港動作電影的貢獻,她謙稱受之有愧。

在片場長大的盼盼姐直言從未遇過不受尊重的情況,她說:「尊重唔係人哋尊重你先,係你先尊重人,但我係好挑戰唔尊重我嘅人,佢越唔理我,我越去理佢,因為佢唔尊重我,代表佢唔了解我。」同是武打明星,盼盼姐差一點就與李小龍合作:「佢喺美國返嚟,本來會去邵氏,但佢冇睇到proposal,後來轉咗去嘉禾,我喺邵氏,佢喺嘉禾,但係佢嘅好朋友小麒麟(陳玄宗)係我老師,所以我哋都有一齊練功。」

文武雙全的盼盼姐,亦可飾演柔弱角色,當中《射鵰英雄傳》的穆念慈令人印象深刻,她笑說:「多謝天林叔(《射鵰英雄傳》監製王天林),每場戲都幫我策劃點去演,最尾到楊康死,我係喺現場清唱一首歌,代替咗對白;仲有《倚天屠龍記》嘅楊不悔,喺陳宇超導演手上出嚟嘅楊不悔,感覺好嫩,真係小鮮肉;再去到《楊門女將》嘅飛鳳公主好刁蠻,係晶哥(《楊門女將》編劇王晶)畀我;跟住晶哥再有套《女黑俠木蘭花》,我演木秀珍,倪匡都有讚我做得好,都係晶哥派到個好角色畀我。」

角色以武打為主,尤其是《射鵰英雄傳》穆念慈一角,她說要多謝天林叔,每次都幫手策劃點去演。


盼盼姐有在佛山開設動作特技培訓基地,目的是培養武打人才。


武打形象深刻,原來盼盼姐當年極力爭取演文戲角色,她笑說:「當時我成日嘈,點解我唔可以做文戲?點解我一定要打?我拍《楚留香》又係打,不過天林叔安排替身畀我,佢話因為我唔可以受傷。而家我做監製,我明白喇,替身係將你進化、更加推高,你做幾多,替身就會做得更加高,係好事。」

2018年盼盼姐在馬來西亞拍電影《大地回春》,因一場火災戲的意外,令她臉部二度燒傷,這件事之後,她坦言認證了自己是好堅強。剛剛63歲的她,從沒有想過退休:「朋友都有問我,但係我要工作,唔好將你嗰套套喺我身上,各有各工作空間同理想,我係要做嘢先有動力,就算我喺屋企都要搵嘢做,所以有時去做義工都好,人係應該要付出。」女兒會否支持她繼續工作?盼盼姐說:「佢嘅立場梗係想我休息啦,但我覺得唔係囉!」

永不言休的盼盼姐最近跳進電視行列,與香港開電視合作推出她出道以來的首個清談節目《盼你賞面》,她碌爆人情卡,誠邀電影界好友邵音音、林子聰、黃文慧、羅家英、田啟文、姜皓文、翁子光、張雷等亮相節目,她透露當初是因為一位電影老闆的提議:「主題講電影,10個嘉賓係由我去請,講緊我同嘉賓之間嘅成長、經歷。」

場地提供:The AIR (The ONE)

盼盼姐訓練人才,但指香港欠缺平台讓人發揮。


2018年在馬來西亞拍電影時嚴重燒傷,她說事後證明了自己的堅強。


盼盼姐不願退休:「我係要做嘢先有動力。」


-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!