掃呢頁CODE去手機

2021年4月3日 星期六

菊梓喬(Hana):菊梓喬遇世絕賤男!唔只郁手郁腳 仲要... #菊梓喬 #賤男

菊梓喬(Hana)接受車淑梅訪問,她表示因為家庭環境關係,很早已投身社會,從小到大最自豪的是自己沒有學壞,原因是她要做妹妹的好榜樣。談到愛情,她卻不能 ...




菊梓喬(Hana)接受車淑梅訪問,她表示因為家庭環境關係,很早已投身社會,從小到大最自豪的是自己沒有學壞,原因是她要做妹妹的好榜樣。談到愛情,她卻不能自拔:「我10幾歲已經開始拍拖,感覺愛情好恐怖,控制唔到,鍾意咩人,冇得迫冇得假。我初戀係個世紀賤男,佢好多女朋友,郁手郁腳,攞晒我啲返工錢,所有節日都唔陪我。我哋3、4年後分手,因為有人提醒我唔好將所有夢放喺1個人身上,要創造屬於自己嘅事業,嗰樣係分手後佢唔能夠帶走嘅嘢。」


被問到有傳與張景淳拍拖,她斬釘截鐵地否認:「可能外間只見過嗰張我同異性嘅相,話我哋戴情侶錶,當時TVB人人都帶嗰款錶。我哋識咗好耐,係打機認識嘅『機友』,又一齊去運動打拳,有好多共同朋友。當年佢有拍拖,仲經常高調拍拖。之後我入行,佢冇女朋友,但係我已經非常忙,點會有時間去經營一段愛情?」


她又透露擇偶條件:「我依家要搵嘅係老公,一定要高富帥,好靚仔,超級靚仔,就好似漫畫男主角一樣。因為我要求愈高,愈難搵到,於是我就愈專心工作。我覺得女孩子一定要結一次婚,否則唔夠完整,簡簡單單簽字都可以。我35歲都唔使急,林志玲姐姐啱啱至結婚冇幾耐,完全冇問題。我想就算結婚之後離婚都好,話晒都結過,當然我希望一生一世!父母嘅破裂婚姻未有影響我,因為我又唔係嫁畀我爸爸……我有信心將來可以搵到一位高山低谷都可以陪住自己嘅人,面對一切逆境捱過就好,再堅強一啲將來一定會好嘅。」她表示前星夢高層何哲圖(Herman)盡力幫她發展音樂事業之餘,更似爸爸一樣照顧她,還說會為她物色對象,叮囑她勿選擇圈中人。


無綫改革音樂節目,星夢歌手的前途受關注,人稱「星夢一姐」的她已與相關高層何麗全會面,表示對方十分留意她,亦清楚其成長背景:「我哋冇傾去留問題,因為我根本未完約,仲有幾年,不過佢話我好慘,因為形象被定格,係一位楚楚可憐嘅歌手。歌手應該多方面發展,未來要唱多類型嘅歌曲。其實我本身亦都係咁諗,我喜歡搖滾,但係我好尊重公司、Herman話要我做好一件事先,畀聽眾一個深印象,始終我係個新人,一個年長嘅新人。」Hana說也見過曾志偉,曾鼓勵她努力做好音樂。


被問到會否害怕「一姐」地位被動搖時,她指自己入行只有5年,並非「一姐」,反而仍是新人:「我得到『最受歡迎女歌星獎』只係代表幕後嘅團隊領獎。當年發生咗好多事,可能公司冇人可揀,否則未必會選到我。得獎冇咩特別開心唔開心,因為我嘅開心唔係來自獎項。我更加唔會飄飄然,我細細個就最憎呢類人!」


Hana透露現時每日都跟前老闆通電話,對方每次都叫她放心。雖然她也認為公司變動很大,但並不擔心自己的事業發展。最近有玄學家指她的真名陳曉怡很好,其事業可以去到更高更遠,笑言菊梓喬名字具書卷氣,不過,她也希望有一天像王菲一樣用回真姓名。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!