掃呢頁CODE去手機

2021年4月3日 星期六

薛家燕:【就做嫲嫲】薛家燕收仔女神秘禮物:好有儀式感! #女神 #薛家燕

藝人薛家燕出席慈善活動,現場更為她度身訂造一隻巨型吉祥物。她坦言覺得今次活動很意義:「可以推動小朋友教育,及對有需要人士嘅關愛活動。今次『吉祥物』係家 ...




藝人薛家燕出席慈善活動,現場更為她度身訂造一隻巨型吉祥物。她坦言覺得今次活動很意義:「可以推動小朋友教育,及對有需要人士嘅關愛活動。今次『吉祥物』係家燕媽媽藝術中心嘅同學仔及同事設計嘅,佢哋仲會配合歌曲節奏去跳舞,每逢探訪活動就表演。因為我工作比較忙,缺席時學生就會帶『吉祥物』出席代表我。」


她認為從小到大培育學生關愛其他人,對大家身心成長有很大幫助。記者打趣問她是否覺得「吉祥物」跟自己很相似,她笑答:「幾似,靚就爭少少,真人梗係靚啲啦。」


即將將榮升嫲嫲的她,上月30日剛度過71歲生日,她冧爆表示3名子女送了神秘禮物給自己:「嗰晚錄完《流行經典50年》,返到屋企佢哋叫咗消夜畀我,原本食完話瞓覺,點知有份禮物,要做啲儀式先拎到出嚟。(簽樓契?)係就好囉喇。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!