掃呢頁CODE去手機

2021年4月3日 星期六

復出幕前兼讀碩士 自揭溫書抑鬱爆喊 41歲歐倩怡:咁我都有自己技能去維生! #歐倩怡

幸福要自己爭取,理想何嘗不是!結婚十四年的歐倩怡(Cindy),是標準賢妻良母,照顧一對寶貝仔女無微不至,打理家庭頭頭是道,難得萬能賢妻背後,還有一個 ...






幸福要自己爭取,理想何嘗不是!結婚十四年的歐倩怡(Cindy),是標準賢妻良母,照顧一對寶貝仔女無微不至,打理家庭頭頭是道,難得萬能賢妻背後,還有一個資優學生身份,Cindy用十年時間完成了兩個大學degree,剛考取到食物及營養學一級榮譽理學士,近日復出幕前擔任網上節目主持,又兼讀碩士課程,努力不懈的她,日前閉關溫書抑鬱爆喊!她直言:「就算我唔做呢行,都有自己一個技能去維生!」

郭晉安歐倩怡99年因拍旅遊節目擦出愛火,兩人拍拖七年感情修成正果,06年7月在迪士尼舉行婚禮。
郭晉安歐倩怡99年因拍旅遊節目擦出愛火,兩人拍拖七年感情修成正果,06年7月在迪士尼舉行婚禮。
今年二月歐倩怡在社交平台,上載了一張戴上四方帽畢業的相片,分享她以一級榮譽畢業「食物及營養學榮譽理學士」。

今年二月歐倩怡在社交平台,上載了一張戴上四方帽畢業的相片,分享她以一級榮譽畢業「食物及營養學榮譽理學士」。


當年主唱的「櫻桃小丸子」片尾曲《問題天天都多》大受歡迎,不過,歐倩怡卻在26歲便嫁人淡出幕前專心相夫教子,老公郭晉安現時已是三屆視帝,她選擇在41歲之齡復出,開行Turbo同時兼顧家庭、學業和事業,如同打三份工一樣絕不簡單!

「我唔想自己去到七老八十嘅時候,回頭一望,喂!到時過退休生活即係Hea嘞!但我年輕時有冇搏過先?如果年輕時冇搏過,我會覺得我個人生好唔抵!」

小題:唔會小鳥依人

同老公郭晉安過度了兩個七年之癢依然愛情保鮮,早前兩人應邀上《流行經典50年》合唱,夫妻恩愛默契表露無遺,Cindy坦承夫妻相處之道,最重要是給予對方私人空間。

「已經兩個七年,其實我諗依家,大家嘅關係同感覺,我諗所有人、所有情侶都係,一定係啱啱拍拖嘅時候,就好有火、好熱情、好有火花嘅!其實耐咗,慢慢就變咗似係一個親人,一個好好好好嘅朋友,大家有自己嘅空間,又唔會過分倚賴,又唔會過分黐住,我係鍾意係咁,因為我個人唔係嗰啲小鳥依人,要黐住嗰啲人!
1996年,歐倩怡參加第15屆新秀歌唱大賽,雖然三甲不入,但卻得到「自我潛能表現獎」,當時歐倩怡只得16歲。

1996年,歐倩怡參加第15屆新秀歌唱大賽,雖然三甲不入,但卻得到「自我潛能表現獎」,當時歐倩怡只得16歲。
郭晉安曾經是三屆視帝。

郭晉安曾經是三屆視帝。
享受自己一個人嘅時間

享受自己一個人嘅時間

「我由細到大都係鍾意自己坐開一邊,享受自己一個人嘅時間嗰種人!

「譬如而家安仔鍾意打網球,佢鍾意嘅嘢,全部都要有拍檔嘅,我真係冇辦法,我幫唔到佢,我唔識打網球,佢成日要有人陪嘅一個人,我由細到大,我玩嘅運動,都係one man band ,我以前讀書時鍾意游水,我係校隊,而家就算為咗健康,我鍾意嘅運動都係一個人,唔鍾意成日約人,去遷就人時間我覺得好煩!

「有啲人鍾意有伴嘅,我就由細到大,我性格都係鍾意一個人行街,自己一個人去決定啲嘢,譬如我讀書,我都係自己一個人決定,自己做research,我讀邊間學校、讀邊一科、啲時間點去安排,我由細到大都係咁!」

小題:要自我調節

雖然郭氏夫婦喜好不同,但反能令兩人各有空間,夫妻關係更細水長流。

「可能係咁,就唔會點鬧交,佢專長係拍戲,我就唔好牽涉咁多拍戲嘅嘢,佢就唔好牽涉咁多唱歌、營養學嘅嘢,咁佢就有番自己空間囉!我覺得相處最緊要係有自己空間,我覺得每一個人都有自己自我嘅調節,你工作喺出邊遇到咁多人咁多事!

「我係有好多空間要調節自己嗰啲人嚟,佢都係一樣,因為佢要處理每一個角色,佢劇本嗰啲情緒變化,佢好多時都自己匿埋一邊,去諗去思考,睇吓劇本點去處理。」
郭晉安支持老婆復出。

郭晉安支持老婆復出。
娼後,歐倩怡便淡出幕前,專心湊仔女,是一位賢妻良母。

娼後,歐倩怡便淡出幕前,專心湊仔女,是一位賢妻良母。
歐倩怡熱愛運動,不時在社交網分享做運動keep fit的照片。「運動係好好嘅減壓方法,其實除咗keep fit之外,每日三十分鐘,或者恆常一星期做三、四次運動,對健康好啲、心理又好啲!」

歐倩怡熱愛運動,不時在社交網分享做運動keep fit的照片。「運動係好好嘅減壓方法,其實除咗keep fit之外,每日三十分鐘,或者恆常一星期做三、四次運動,對健康好啲、心理又好啲!」
要俾安全感自己
要俾安全感自己
婚後全心照顧家庭已夠忙碌,Cindy仍無止境進修,她坦言是有感自己學歷不足。

「我16歲嗰時啱啱考完會考,仍未放榜,就去咗參加《新秀》,順理成章入咗行簽約華星唱片公司,其實我係未讀完書,可以咁講,

「自己真係欠咗一個degree,其實嗰時我自己心態都係覺得,其實是需要嘅!

「其實都要俾一啲安全感自己,我覺得讀咗書之後,我有咗個degree,有咗個市場管理學嘅degree,同埋有咗個食物營養學嘅degree,依家再去讀Master,至少我覺得當我開始老,開始愈嚟愈醜樣,個妝化唔到、冚唔到我嘅老態嘅時候,我都有一門手藝,有啲技能可以維生,娛樂圈太冇安全感!

「而家嘅自己,可能讀咗書之後,我知道而家自己做緊乜,就算再返出嚟娛樂圈,再活躍番都好,我紅定唔紅、成功與否都好,其實我都有後路,我可以做營養師,或者做其他嘢,變相我對娛樂圈嘅工作,會更加放開咗自己。」

小題:老公支持復出

不經不覺,兒子令山今年已經13歲,細女以雅亦10歲, Cindy表示兒子已經長得高過自己,仔女亦有自己的朋友和空間,不用她再時刻貼身照顧,她亦可放心去追尋理想。十多年後再復出起步,老公郭晉安的鼓勵亦令Cindy打了一支強心針。

「佢話你去試吓啦,小朋友都大,你去試吓同埋佢覺得,你都仲得嘅!佢覺得我嘅狀態、所有嘢都係得嘅!」

「搵食,工作其實都係搵食,其實大家都知嘅,譬如安排小朋友啲嘢,接送佢哋,要大家識得協調。

「特別係我而家,喺娛樂圈沉寂咗十幾年,要返轉頭重新去建立過啲嘢,重新想有自己嘅事業,其實佢係一定要俾好大空間,同自由度我去做嘢,如果唔係我唔可以而家先去搵自己事業。」

小題:兒子入幼兒班即進修

相信學問是女人最大的財富,Cindy早在兒子令山上幼兒班,便開始計劃未來。

「讀書係鋪路我想有多元化事業嘅發展。

「佢(兒子令山)開始上幼稚園,因為嗰時佢幼稚園係全日制,我就開始讀市場管理學,讀咗四年,四年幼稚園嘅時間,我就啱啱讀晒。

「同埋呢,好多時報讀小學,其實家長都好苦惱,就係報小學嘅時候,其實都要填家長嘅職業、學歷,例如報讀私校和直資,由佢(兒子令山)入讀幼稚園開始,我就發覺唔得喎!本身只係中五畢業,安仔亦唔係高學歷,咁我覺得反正我想讀書嘅,我點都要讀個degree ,咁之後幫佢報小學時,我都係大學畢業嘅,啱啱趕得到,申請小學嘅時候有個靚啲嘅Portfolio 。」
2008年誕下兒子郭令山,2011誕下女兒郭以雅,湊成一個「好」字。

2008年誕下兒子郭令山,2011誕下女兒郭以雅,湊成一個「好」字。
復出的歐倩怡和老公郭晉安各為事業拼搏,安仔近日在深圳為《白色強人2》開工,歐倩怡則忙於拍攝網上節目《Chill Good》,並計劃重返樂壇。

復出的歐倩怡和老公郭晉安各為事業拼搏,安仔近日在深圳為《白色強人2》開工,歐倩怡則忙於拍攝網上節目《Chill Good》,並計劃重返樂壇。
教育仔女持開放態度
教育仔女持開放態度 郭晉安曾透露和太太歐倩怡都性格自我,在仔女教育問題上曾有過意見分歧, Cindy則認為夫妻兩個人在不同背景成長,教育仔女方式不用一致,她同老公和仔女之間會建立各自的相處關係,有需要時便會一起商量,更重要是夫妻倆都會放手讓仔女自行發揮。

「因為互聯網關係,佢哋接觸得多咗,某啲位變咗要放手俾佢哋自己探索自己,包括佢哋嘅興趣、長處同短處,就唔需要我哋太過操心!

「佢有佢嘅命運,佢有佢嘅際遇,佢遇到嘅嘢,未必同你以前經歷嘅一樣,

「所謂教小朋友,唔係一定要跟你,一定要咁做,咁就叫教小朋友,佢有佢自己諗法,自己空間。

「佢始終都要自己成長,你只是在旁鼓勵,或者佢唔係喺一條正確嘅路上,你就輕輕帶領佢重回正軌,我覺得都唔可以強迫佢哋。」

小題:閉關溫書抑鬱爆喊

自言鬥心強不會輕易放棄的她,近日忙於拍網上節目,又要應付考試,又要實習功課,每天只能睡三、四小時,日前更因閉關溫書抑鬱爆喊。

「香港地壓力人人都有,做運動嚟減壓係一個最好方法;實不相瞞,我早幾日閉關讀書讀書,平時我有做開運動,我閉關鎖住自己喺房度,其實我係有啲抑鬱,我讀讀吓書喺度喊,感到好辛苦!可能我冇做運動呢!我冇嗰啲荷爾蒙令自己減壓,令自己開心啲,所以我即使好忙都會抽半個鐘頭做運動,好似而家好流行嘅HIIT,嗰啲做半個鐘可能就達到,跑步一個鐘嘅運動效果。」

雖然瞓身博到盡,但歐倩怡表示不想借他人名字去取得幫助,希望成敗得失都由自己負責!「所以某程度上,我唔係好鍾意因為某人關係,而令我得到咩嘢着數,我其實想自己係獨立個體,咁樣先至係屬於自己嘅成績。」
外表童顏的歐倩怡,直言讀營養學對身心健康都有幫助:「營養學嘅範疇好廣闊,好似讀醫科咁,但讀醫科,都要係有病先會幫到自己,唔似讀營養學,幾時都可以幫自己,真係好多益處!」

外表童顏的歐倩怡,直言讀營養學對身心健康都有幫助:「營養學嘅範疇好廣闊,好似讀醫科咁,但讀醫科,都要係有病先會幫到自己,唔似讀營養學,幾時都可以幫自己,真係好多益處!」
好學不倦的歐倩怡,用十年時間拿了兩個degree,近日再同時修讀「體育及運動營養學碩士」及「社區營養深造證書」。

好學不倦的歐倩怡,用十年時間拿了兩個degree,近日再同時修讀「體育及運動營養學碩士」及「社區營養深造證書」。
婚後歐倩怡專心相夫教子,不時被拍到接送一對寶貝仔女返學,名副其實廿四孝好媽媽。

婚後歐倩怡專心相夫教子,不時被拍到接送一對寶貝仔女返學,名副其實廿四孝好媽媽。
唔想喺屋企搣手指
唔想喺屋企搣手指 歐倩怡承認自己鍾意接受挑戰,增進學歷的同時亦令她廣闊視野,現在的她很清晰去走每一步。

「如果只係做師奶,唔係我性格,或者有啲人鍾意嘅,但我唔係嗰類人,我覺得而家時機適合,我啱啱讀完書,又簽咗經理人公司,嚟緊啲節目又會出街,開始慢慢去建立一啲嘢,到佢哋(仔女)去晒外國讀書,我唔使留喺屋企搣手指,我都有自己一啲嘢做!」

難怪明明可以做幸福少奶奶有人養生活無憂,歐倩怡卻積極去建立事業靠自己搵技能維生,真係幾估佢唔到!

撰文:琪琪

攝錄:曾衞惠

場地提供:英皇駿景酒店
歐倩怡以「洗濕咗個頭」形容自己,表示一定會完成更高的營養學課程,希望發展自己另一個專業。

歐倩怡以「洗濕咗個頭」形容自己,表示一定會完成更高的營養學課程,希望發展自己另一個專業。
歐倩怡認為壓力全因預備不足。「安仔有一樣嘢教小朋友係好好,佢話如果你覺得考試或者上台一刻,你有壓力或者會驚,你諗吓自己有冇well prepare ,呢個係一個幾好嘅提醒!」

歐倩怡認為壓力全因預備不足。「安仔有一樣嘢教小朋友係好好,佢話如果你覺得考試或者上台一刻,你有壓力或者會驚,你諗吓自己有冇well prepare ,呢個係一個幾好嘅提醒!」


----------------------------

壹週刊 31年 和你壹路同行

回顧31年走過的路

----------------------------

和你壹起撐徽章 良心商店及網店有售

了解更多

-----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多


鍾意就快D Share啦!