掃呢頁CODE去手機

2021年4月24日 星期六

袁彌明斟193合作 欣賞對方講真話同自己目標一致 #袁彌明

袁彌明(Erica)創辦的彌明生活百貨專門店旺角第10分店,今天舉行重新面貌開幕禮,Erica和老公林雨陽帶埋愛犬一同出席。Erica指疫情下港人更加 ...






袁彌明(Erica)創辦的彌明生活百貨專門店旺角第10分店,今天舉行重新面貌開幕禮,Erica和老公林雨陽帶埋愛犬一同出席。Erica指疫情下港人更加關注健康保健,現階段正研究推出不同類型的健康產品,她透露之前推出過蟲草產品,平均每日售100盒,非常成功,現時她與老公林雨陽也為不同產品當「白老鼠」,測試成功便會推出市面,而她又透露將有更大的生意正在計劃中,但未透露投資金額。

提到忙搞生意之餘,Erica愛湊狗,也會睇ViuTV,問到Erica喜歡MIRROR嗎?她笑說:「我好少鍾意男明星㗎,男明星要去到超級超級超級靚仔,竹野內豐、梁朝偉呢啲先係真正靚仔,塌頭我唔OK,冇一個OK,希望佢哋可以換個髮型,哈哈。我都明白姜濤嘅魅力,係好吸引嘅。」知道MIRROR與ERROR人氣勁,Erica更爆正洽談合作,尤其想找193,她說:「我哋問緊價,我諗都唔平,尤其想搵193,佢同我目標一致嘛,同我10幾年前嘅行為幾相似,真係要搵佢傾吓偈,都好欣賞佢㗎,其實大家暗地都會講,佢就敢講出嚟,講啱聽嘅嘢、講事實同真話!不過唔好日日講費事捧紅『人哋』。」

Erica坦言亦有關心近期TVB與ViuTV的一連串是非,自言是ViuTV用家的她說:「其他唔睇㗎,我覺得已經冇得鬥,聽到有消息係ViuTV同HBO合作,嘩!HBO喺我心目中係神劇發行商,最好嘅劇都喺HBO出,所以聽到呢個消息都好開心,香港終於有同HBO合作嘅產品。確實ViuTV好多節目都好有心,尤其係音樂節目,製作好認真,相比其他,好似返咗80年代咁呢,完全out晒,真係冇乜進步,同時代完全脫節,都唔知年青人睇緊乜嘢,佢哋所謂嘅後生仔已經好大年紀。」

Erica坦言有留意193@ERROR,認為對方的言行和10多年前的自己很相似。


Erica喜歡睇ViuTV,特別是音樂節目。


ERROR近期人氣急升,亦多了廣告商留洽談他們拍廣告。(資料圖片)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!