掃呢頁CODE去手機

2021年4月24日 星期六

東亞後人周瑋瑩教女兒行善 提被虐兒童感憤怒 #東亞

東亞銀行李氏家族後人周瑋瑩(Jacqueline)與父母周國治醫生、周李志姍及大女廖琪蔚(Gabriella),昨日(23日)於中環出席「小小藝術家」 ...






東亞銀行李氏家族後人周瑋瑩(Jacqueline)與父母周國治醫生、周李志姍及大女廖琪蔚(Gabriella),昨日(23日)於中環出席「小小藝術家」展覽開幕典禮。展覽是香港保護兒童會所舉辦,共籌得140萬元善款,幫助有特殊教育需要的兒童,而Gabriella也有份參與,她的畫作更籌得20多萬,Jacqueline說:「我哋平時都有一齊畫畫,可以培養修養,亦可以舒緩壓力,靜心啲,發放正能量。」

Jacqueline謂保護兒童會是由她太婆於1926年創立,代代承傳,她亦希望女兒可以延續下去。提到保護兒童的話題,Jacqueline表示早前一則父母虐待女兒至死的惡行令人髮指,該父母已獲判終身監禁,Jacqueline也大感憤怒,她說:「對我好大打擊,我哋主力喺油尖旺做托兒,好多低收入人士,都服務好多被虐個案,係好唔開心。我哋宗旨係保護兒童,希望令到佢哋生活健康、畀愛心佢哋,希望唔好再有呢啲個案。」提到可知前夫廖坤成的堂哥廖駿倫與于文鳳結婚?Jacqueline說:「唔係已經結咗婚咩?佢哋好低調,我冇見過佢,亦唔識佢哋。」

周瑋瑩女兒Gabriella的畫作籌得20多萬元。


周瑋瑩(Jacqueline)與父母周國治醫生、周李志姍及大女廖琪蔚(Gabriella)。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!