掃呢頁CODE去手機

2021年4月24日 星期六

高海寧:【瘦埋胸?】高海寧收身操出最強蜜桃臀:依家非常結實! #高海寧

藝人高海寧(高Ling)為燒脂產品拍攝廣告,她以單肩露腰裝配短裙上陣,大騷收身成果,她表示今次以健康方法減肥:「唔係瘦就靚,係講線條,對自己線條滿意, ...




藝人高海寧(高Ling)為燒脂產品拍攝廣告,她以單肩露腰裝配短裙上陣,大騷收身成果,她表示今次以健康方法減肥:「唔係瘦就靚,係講線條,對自己線條滿意,以前瘦嘅文化係皮包骨,依家唔同,應瘦則瘦,應肥則肥。」她稱最近努力練蜜桃臀,臀部現時非常結實,可承受70磅的負重運動,問到三圍數字,她只肯透露腰圍:「我由26吋減到24吋,有少少馬甲線。(上圍有冇縮水?)全身瘦難免會瘦。(覺得可惜?)我依家個身形唔驕人咩?依家好靚。(要換過晒啲內衣?)冇,因為個Cup數冇變。」


她坦言體重沒有大變化,但體脂減少,肌肉量增加,S身形穿起貼身運動裝更靚,問到身形更好,會否吸引更多異性埋身?她笑言:「我有啲遲鈍未感覺到,而且喺健身室有人數限制,不過喺健身室見到其他人做運動咁勤力,會互相鼓勵到。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!