掃呢頁CODE去手機

2021年4月24日 星期六

鄭中基演唱會獅子山做背景:今晚在座每位都係手足|舞台擺空keyboard紀念唐奕聰 #唐奕聰 #鄭中基

一連三場的《鄭中基自駕演唱會2021》昨晚於中環海濱活動空間舉行首場,今次演唱會打破香港演唱會傳統,首次設有「車位」,觀眾可駕駛汽車入場欣賞。大會表示 ...






一連三場的《鄭中基自駕演唱會2021》昨晚於中環海濱活動空間舉行首場,今次演唱會打破香港演唱會傳統,首次設有「車位」,觀眾可駕駛汽車入場欣賞。大會表示昨晚首場有116部車輛入場,會場內設有四行「車位」,位列頭排的全是超跑,包括法拉利、林寶堅尼及麥拿侖等。演唱會開始不久,已有觀眾落車睇騷,有觀眾稱坐在車內太焗,所以早已預備坐椅,打算坐在車旁觀看演唱會,但被現場保安勸阻。

車位後方的觀眾席,由於被「車位」隔開,所以就算坐「第一行」,與舞台相距差不多近百米,但未有影響觀眾觀賞心情,坐在前排的Nana大叫:「好正」,她的朋友Choco則指最愛《星光伴我心》,她說:「因為條片有我隻狗喺度。」另一觀眾Ryan亦表示好精彩:「氣氛好好,最鍾意嘉賓出場嗰段,現場環境空氣好流通、好舒服。」

不少圈中人如林二汶、森美、王苑之、釗峰@C AllStar及孫慧雪夫婦等都有前來捧場,演唱會約8時15分開始,鄭中基(Ronald)以《人若然忘記了愛》為演唱會揭開序幕,並以獅子山及疫情下港人生活作背景。

「人若然忘記了愛 忙著和時間比賽

求你和我於窗前細心一看

每一天風雨 每一片塵埃

也為你真摯的記載」—《人若然忘記了愛》



鄭中基以《人若然忘記了愛》為演唱會揭開序幕,並以獅子山作為背景。
鄭中基以《人若然忘記了愛》為演唱會揭開序幕,並以獅子山作為背景。
「車位」位於觀眾席與舞台之間,就算坐第一行也相距頗遠。

「車位」位於觀眾席與舞台之間,就算坐第一行也相距頗遠。
觀眾表示室外場地空氣流通,而且氣氛很好。

觀眾表示室外場地空氣流通,而且氣氛很好。
演唱會以美式風格布置,配合「Drive in」主題,相當搶眼。

演唱會以美式風格布置,配合「Drive in」主題,相當搶眼。


其後Ronald感謝觀眾入場欣賞演唱會,又表示是首次在「香港」開演唱會,當人人聽到一頭「黑人問號」之際,Ronald解釋說:「之前喺『九龍』開(指紅館),今次仲唔係第一次喺『香港』開?」又笑稱下次到新界開演唱會,之後再來個「巡迴個唱」。

在個唱中,不時加入香港社會情況作為背景,Ronald唱《爛瞓》時,背景播出受疫情影響的人片段,當中更有確診第四期肺癌的前TVB藝人陳積榮,並播出陳積榮與女友的合照,末段螢幕上顯示「世界如何變但有你」,場面感動。

「從不懂氣氛不會搞花臣 我是悶人

能做妳的配襯 朋友都當新聞

如果我在這晚胡亂得很 然後扣分

留待妳窩心的教訓」—《爛瞓》


Ronald指今次演唱會主題是「人人都是鄭中基」,當他感謝在場工作人員時稱:「現場手足你哋做到我有如天王巨星,所以人人係鄭中基,一個都不能少,相信未來嗰個鄭中基,知道你哋支持會好開心。」又指在座每一位都是手足,接著唱出《想愛你》。

「如果 何日街中碰到

都見我是一個 可清楚

日子的喜與悲 想跟你渡過」—《想愛你》


舞台上右側放有空keyboard位置,以紀念唐奕聰。

舞台上右側放有空keyboard位置,以紀念唐奕聰。
Ronald笑指自己首次在「香港」開演唱會。

Ronald笑指自己首次在「香港」開演唱會。
釗峰、王苑之及林二汶也有到場欣賞演唱會。

釗峰、王苑之及林二汶也有到場欣賞演唱會。


在唱《廢中》前,Ronald表示此歌是今年3月離世的Gary Tong(唐奕聰)所做,Ronald在台上說:「以前我每次演唱會佢都幫手做,佢跟得足,仲會做多,所以佢喺度好安心,咩都幫我搞。希望大家開燈幫手唱《廢中》,送畀Gary Tong。」台上亦放有一個空keyboard位置紀念Gary。

可能是首場關係,轉歌時不時出現冷場,期間Ronald在台上拆咪時更不慎爆出:「條線撠X住」,令現場觀眾爆笑,Ronald即時補鑊:「哎呀,都係唔好講咁多嘢。」之後Ronald再大放笑彈,評論現時樂壇,他說:「MIRROR其實無啖好食;林家謙真人都好瘦,所以一號風球我都勸佢唔好出街,驚佢吹起咗;胡鴻鈞連腮骨都冇埋,真係好冇陰公。」又稱衞蘭、Serrini、欣宜及林二汶:「睇佢哋從來都冇餓過,我都係講笑,希望大家一路供養香港嘅歌手,姜濤咁後生已經識諗,畀機會我哋香港歌手啦,總會成為亞洲第一。」隨後Ronald與吳林峰合唱《樂壇已死》,末段柳應延(Jer)更驚喜現身台上,雖然只唱了一小段,但現場觀眾熱烈反應,不停大叫Jer的名字。

Ronald指過往其個唱均在農曆年舉行,但今年因疫情限聚令關係而未能開騷,當3月限聚令放寬至4人後,即馬上籌備,Ronald稱:「由冇到有,有好多人幫手,召集咗500幾位行內人幫手,疫情時好多人都返part time,有啲去咗超市打工。知道放寬時,覺得唔好理喇,叫晒大家嚟開工,唔理會唔會再收緊,最緊要大家有工開先。好多謝大家短時間幫到我完成演唱會,由搭台到音樂,所有都好好。」RubberBand則擔任首場嘉賓,與Ronald合唱《發現號》,氣氛高漲。

Ronald大讚姜濤識得諗,以亞洲第一為目標,並呼籲港人支持香港音樂。

Ronald大讚姜濤識得諗,以亞洲第一為目標,並呼籲港人支持香港音樂。


----------------------------

壹週刊 31年 和你壹路同行

回顧31年走過的路

----------------------------

和你壹起撐徽章 良心商店及網店有售

了解更多

-----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多


鍾意就快D Share啦!