掃呢頁CODE去手機

2021年4月24日 星期六

姜濤:粉絲送地皮兼廣告慶生 姜濤:想做番個肥仔 #姜濤 #慶生

歌手姜濤與經理人花姐(黃慧君)接受將於本周日播放的電台訪問,本月底是姜濤22歲生日,他的粉絲為賀偶像生日,特別買下電車車身廣告,「姜B電車」今日第1日 ...




歌手姜濤與經理人花姐(黃慧君)接受將於本周日播放的電台訪問,本月底是姜濤22歲生日,他的粉絲為賀偶像生日,特別買下電車車身廣告,「姜B電車」今日第1日開始巡遊,還記得兩年前,他在一次訪問中曾經講過收到粉絲一份禮物,非常震驚,他說:「有張證書,我上網Search,原來係新西蘭一塊地皮,塊地有我個名,但本身嗰度唔係用嚟起樓,係代表我支持環保,我都開心佢哋捐錢做善事,幫助有需要嘅人。」


曾經體重達200磅的姜濤,當年為了心儀的女同學花了1年時間跑步和只吃水果減肥。他說:「當時個個同學都唔歡迎我,只有佢(心儀女同學)同我玩,我覺得佢好靚……但後來又因為自己成績差,撩是鬥非被踢出校,其實我係自卑形成反叛心理。我阿媽話佢自己都係靚女,我瘦番應該有機會係靚仔一名。於是我用咗1年嘅時間去減肥,最想瘦咗之後見番嗰個女同學。」


姜濤坦言經理人花姐也鼓勵他拍拖,對於傳他與台灣新劇的女主角林思廷變成男女朋友,花姐笑言曾質問姜濤可有一刻心動過。姜濤坦言:「冇,我哋唔係太了解,我唔相信一見鍾情,我覺得日久生情更適合自己,要搵一個溝通得到,明白做藝人處境嘅人,圈內圈外都唔重要。我喜歡長頭髮、直髮嘅女仔,但我好固執,如果真係鍾意咗,點樣我都會同佢走埋一齊。我以前曾經擔心fans唔鍾意我拍拖,但漸漸知道佢哋好理性,佢哋都認為拍拖係正常,甚至話會幫我去揀女友。一切隨緣我依家對身邊異性有啲驚,因為我接近每一個異性都會變成話題,大家都係無辜嘅。我可能30歲結婚啦,不過未有呢個計劃,我只係諗住下年我嘅歌點樣做。」


他又對自己個名有所抗拒:「我以前唔鍾意自己個名,覺得好難聽,入行嗰時想改個三個字嘅名,好似韓國明星咁好有型!我對個名冇乜信心,但估唔到個名會演變成姜B,我心入面好感激呢個名帶畀我嘅一切,但我知道(姜B)呢個名唔會用得太長遠,始終會長大,我要用音樂作品話畀大家聽我開始成熟。」花姐聽後哈哈大笑:「你要多謝我當時截住你改名,我欣賞姜濤有好嘅性格,媽媽教得好,我從來唔擔心佢飄飄然,佢成日話攞獎唔重要,最緊張畀多啲錢佢做好個MV!呢兩年對我嚟講都好大轉變,以前我最怕經理人呢三個字,覺得好麻煩,不過我冇得揀,我(畀人)抄牌多咗,待人接物圓滑咗,因為我得罪人會影響下邊一班藝人。」


問及姜濤害怕這股旋風消失嗎?他坦言:「一定有擔心光環唔見,唔驚一定係假,但我相信歌手要做好自己作品,就係一個保證,點都唔會失去太多……依家我最大嘅領悟就係做藝人冇返工收工嘅時間,日常舉動都係工作,要負責,呢件事唔係好習慣,因為我係一個需要私人空間嘅人,我要克服外界入侵我嘅生活,最近有少少情緒……以前唔開心可以食嘢,依家演唱會在即,我唔可以偷食,如果偷食我乜嘢都想食!哈哈!」


4月30日是姜濤22歲生日,他說:「以前我只會同兩、三個朋友唱K,或者去公園切蛋糕,依家收到好多fans嘅禮物同祝福,以前未經歷過,好滿足!我冇要求,我對未來嘅願望就係重過肥仔人生!我想做番個肥仔,將來我會係個肥仔,我追求努力過之後,去一個冇人認識自己嘅地方過下半世,就係一個悠閒嘅人生,我可以同我啲子子孫孫講,你阿爺以前都威過!其實人生仲有好多事情去體驗,但依家做緊嘅,就係要盡力去做好手上每一件事!當然,仲有我應承過花姐同養佢。」


花姐聞言大笑謂:「我好大使㗎!最好養埋我屋企人,哈哈哈!」姜濤即回應:「噢!到時我應該有家庭,你唔好咁過分就得哈哈哈!」花姐視姜濤為同學,盼大家一起成長學習,而姜濤則視花姐是圈中最信任的人,有事情即使不告訴父母,也會告訴她。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!