掃呢頁CODE去手機

2021年4月24日 星期六

歐陽震華打完科興無罩四圍走 確保肚腩健在以「證」健康 #歐陽震華

歐陽震華(Bobby)今天到新城接受薛家燕與范振鋒主持的「開心大派對」訪問,沒有戴口罩的Bobby自爆已打科興疫苗,叫大家放心。Bobby又透露早前於 ...






歐陽震華(Bobby)今天到新城接受薛家燕與范振鋒主持的「開心大派對」訪問,沒有戴口罩的Bobby自爆已打科興疫苗,叫大家放心。Bobby又透露早前於大陸隔離期間,於酒店狂做gym打發時間,不過當返港家居隔離時卻「打回原型」,皆因太太與外傭烹調美味住家菜,在家就只是食、屙、瞓,他又笑指不可以令肚腩消失,因無肚腩會令人誤會他有病。

Bobby透露自己將於7至8月到橫店拍攝網絡電影,被家燕姐取笑Bobby「福將」福到去大陸,Bobby說:「咁大家開心,合作過嘅,女嘅嫁得好,男嘅有前途。」

談到無綫與ViuTV的收視戰,他則謂不要以打仗形容,指各台均想做好節目給觀眾欣賞。談到早前受訪時似不知道ViuTV的存在,Bobby說:「當日講緊友台,我哋個年代嘅友台係亞視,係個問題帶咗我入犯錯位,我梗係知道ViuTV,我仲被人詐型呀!個個台都為收視,呢啲都係炒作嚟,良性競爭係好事。總之下次我會小心啲。」但問到有否看過ViuTV的節目?Bobby則沒有回答。而在旁的家燕姐則認為百花齊放,良性競爭。

Bobby在無戴口罩的狀態下,到曾經爆疫的新城電台受訪。


家燕姐指Bobby返大陸,是「福將」福到去大陸,Bobby稱希望合作過的人都開心。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!