掃呢頁CODE去手機

2021年5月30日 星期日

李克勤睇報紙才知老婆盧淑儀入手2583萬豪宅 更被嫌多事 #李克勤 #盧淑儀

盧淑儀最近以2,583.9萬元購入晉環一個三房單位,李克勤今晚出席活動,被問到此事時笑言:「近乎睇報紙知啦,我教緊人唱歌時,佢趁我唔係好覺嘅時候,好似 ...






盧淑儀最近以2,583.9萬元購入晉環一個三房單位,李克勤今晚出席活動,被問到此事時笑言:「近乎睇報紙知啦,我教緊人唱歌時,佢趁我唔係好覺嘅時候,好似略略提過……到我見到(報道),佢話我:『你多事吖你!你唔好理,你識咩吖呢啲?』」他又帶點無奈地自嘲:「咪同時裝一樣,你畀咩衫我咪着囉……」意指住哪裏都由老婆盧淑儀話事。

另一方面,克勤行路時一枴一枴的,他透露今日帶傷上陣:「過去嗰個禮拜確實係禍不單行,踢波時整傷咗膝頭,趷吓趷吓啦,都未好返,朝早起身執嘢時又chok親條腰,其實條腰(傷)係舊患,只不過今次時間比較耐啲,今朝嚟已經要用枴杖傍住,亦都已經食咗止痛藥。」克勤笑言懷疑自己運動太多致傷,加上年紀大的問題,才「周身傷」。

克勤稱膝傷未癒,腰的舊患又復發,禍不單行。


對於太太入市買樓,克勤稱幾乎睇報紙才知。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!