掃呢頁CODE去手機

2021年5月30日 星期日

劉佩玥:數盡7位緋聞男友!劉佩玥寸黃宗澤:你估你係唐僧? #劉佩玥 #黃宗澤

無綫小花劉佩玥(Moon)接受電台訪問,對於被冠以「TVB娘娘」愛收兵,她表示:「我真係冇見過身為娘娘要車埋同事或者朋友返屋企,仲冇人幫我拎嘢,要我自 ...






無綫小花劉佩玥(Moon)接受電台訪問,對於被冠以「TVB娘娘」愛收兵,她表示:「我真係冇見過身為娘娘要車埋同事或者朋友返屋企,仲冇人幫我拎嘢,要我自己拎!坦白,我外表係女仔,實際係男仔頭,同男仔friend就會無端端變緋聞,係好無奈!全部都話係我啲兵,搞到我一頭霧水!」


談及緋聞男友多達7位,包括黃又南、何猷亨、翟威廉、伍允龍、黃子恆、黃宗澤(Bosco)、周志文等,她反應超大說:「嘩!有咁多?全部都流喎!黃子恆流到爆黃宗澤又流到爆!我想講伍允龍我唔難理解,我哋喺《城寨英雄》螢幕情侶感覺深,但黃又南係我拍《殭》時嘅演員,我同佢冇對手戲,唔知點傳出嚟?至於翟威廉,你哋有冇諗過我嘅感受呀!我仲想講,關於猷亨,真係唔好詆毀呢啲公子!佢同陳瀅相熟,同我完全冇關係,真係只係朋友,Bosco直情係我哥哥咁,我同佢食飯時,仲講笑:『你估你係唐僧?咁多人想食你啲肉!』」


至於伍允龍曾公開大讚她是好女仔,合作時可曾過電,她說:「佢當然會讚我!我真係好嘛!我哋可以話喺角色中有過電,我冇抽離唔到。(有機會發展過?)到依家真係冇,戲外真係唔好喇,佢…點講呢…佢真係個大哥哥,好多事都好語重深長。唔似佢嘅年紀…(係好長氣?)係!係好長氣,哈哈!」


至於大孖周志文,她反沒那麼抗拒:「我哋冇合作過,係透過翟威廉識。威廉係好人,好照顧新入公司嘅女仔,佢會搞啲聚會、開Live或夾歌,阿文雖然唔喺TVB一段日子,但佢都係喺威廉嘅group中所以認識,我入行8年,就同阿文識足8年。」那周志文有沒有機會發展?她表示:「我覺得呢個世界上,咩事都有機會,唔會話必定冇可能,我覺得阿文係一個好男仔嚟。」更指小時候會幻想理想伴侶必定要喜歡運動陽光型,但長大後,即使有齊上述條件,對對方沒愛的感覺就是不行,最重要是跟對方相處及有共同的價值觀。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!