掃呢頁CODE去手機

2021年5月30日 星期日

三代印度男評港女 喬寶寶自誇印度人條脷勁過港男 #喬寶寶

居港14年的印度裔導演SriKishore,夥拍在香港土生土長的印度裔男主角成家宏(KaranCholia),合作新戲《我的印度男友》,戲中成家宏與港 ...






居港14年的印度裔導演Sri Kishore,夥拍在香港土生土長的印度裔男主角成家宏(Karan Cholia),合作新戲《我的印度男友》,戲中成家宏與港女陳欣妍演出跨族裔的愛情故事。導演以Bollywood模式拍攝,加插大量歌舞,用輕鬆幽默方法帶出兩個國籍的人相愛難處。

日前,70年代的喬寶寶、80年代導演Sri Kishore和90年代的成家宏為《我》片接受訪問,對於跨族裔結婚的看法,導演Sri Kishore最能表現到他接受兩個來自不同成長背景、文化和習俗的人走在一起。Sri Kishore太太是他任教Bollywood舞的學生,二人結婚6年感情穩定,大家能互相諒解:「我哋由認識到結婚,夾埋認識咗14年,我哋相處間冇問題,主要用英文溝通,有時學吓佢講廣東話,我哋有唔同文化、習慣,但互相尊重,好多節日我都會陪佢去廟宇,好似新年好多習俗我都有參與,都會花時間去了解,我哋發展都好順利。」

喬寶寶則謂在他的年代是盲婚啞嫁,由父母安排,跟太太的婚姻是從相片開始:「我結婚時都冇見過老婆,都係睇幅相,但冇諗過印度喺80年代沙龍技術咁進步。父母會覺得我哋離鄉別井,要搵返自己人,而家呢種古板思想改變咗,父母覺得仔女鍾意就好,唔再在意膚色,認受性高咗,唔會有歧視眼光。」成家宏家族很多代也扎根在港,他現時在城巿大學讀書,家人也十分開明:「屋企人話愛一個人係你嘅事,你自己處理,夾就得,乜種族都得,我之前都有試過同香港女仔拍拖。」

成家宏指無論哪一代的人看香港女性都沒太大分別,其實天下間的女士也一樣:「當佢哋嬲就唔想同你講嘢,香港女仔就超demanding,如果我有鬚佢會要我剃鬚,我覺得唔靚仔唔想剃,但佢哋就覺得剃咗靚仔啲,操控性會大啲。」Sri Kishore和喬寶寶紛紛點頭和應,結論是所有女性都特別愛操控,但喬寶寶指印度女性性格會較溫和如綿羊:「香港女仔係吸引嘅,又靚又白淨,衣着打扮好,夠潮,個別人就現實啲。」成家宏則覺得如果女友像陳欣妍,感覺上有如鄰家女孩般親切最吸引。

三人認為印度男士比香港的男士較刻苦耐勞,成家宏認同印度男是較勤力:「性格上我哋勤力過香港男仔,香港男仔顧住賺錢,唔享受生活,我哋顧工作亦着重生活,而且會浪漫一點。」他飾演的角色,為了向心儀的陳欣妍送上定情腳鏈搏命追巴士送禮物,他表示現實中印度男仔也會一樣浪漫。喬寶寶在場示範講印度語,更鬼馬地在發音時,刻意將舌頭有如摩打般拍打,笑言太太也讚賞:「印度人條脷比較其他港童勁少少,老婆讚我好嘢,啲印度話進步神速,尤其係結咗婚之後。」成家宏在旁偷笑後和應:「你頭先問我哋印度男仔叻過香港男仔就係呢樣。」

越來越多印度電影在香港上映,如《一百萬零一夜》、《作死不離3兄弟》、《來自星星的PK》都在香港大賣,而且引起話題。Sri Kishore很有信心《我的印度男友》受香港觀眾歡迎,戲內其中一場大型歌舞戲於周日在中環拍攝,當日認真得一早到場霸位,他說:「我教跳舞好多學生好奇印度歌同埋啲服飾,所以我都想拍套Bollywood式電影,而且香港人接受到多國文化,我都有其他電影藍本,可能將來拍一套《我的印度女友》。」

場地提供:Curry Leaf

(左起)喬寶寶、Sri Kishore及成家宏合作新戲《我的印度男友》,以輕鬆幽默方法帶出兩個國籍的人相愛難處。


雖然出身在不同年代,但三人都不介意跨族裔結婚。


喬寶寶的婚姻由父母安排,他和太太是從相片開始,更笑說沒想到印度在80年代的沙龍技術已非常厲害。


成家宏認為天下間的女士也一樣,但香港女仔就比較苛刻。


成家宏在戲中為了向心儀的陳欣妍送上定情腳鏈而搏命追巴士。


喬寶寶笑指印度人條脷比香港人勁少少。


三人認為印度男士比香港男士較刻苦耐勞。


印度電影如《一百萬零一夜》、《作死不離3兄弟》、《來自星星的PK》都在香港大賣,而且引起話題。導演Sri Kishore很有信心《我的印度男友》受香港觀眾歡迎。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!