掃呢頁CODE去手機

2021年5月30日 星期日

李佳芯:隨時一炮過買樓!李佳芯親揭富商真正身份 #李佳芯

「視后」李佳芯(Ali)身穿短褲出席無綫慈善騷,大騷白滑長腿。她透露自完成劇集《智能愛人》拍攝後已放假,隨即學習不同東西增值自己,如唱歌、陶瓷、網球、 ...






「視后」李佳芯(Ali)身穿短褲出席無綫慈善騷,大騷白滑長腿。她透露自完成劇集《智能愛人》拍攝後已放假,隨即學習不同東西增值自己,如唱歌、陶瓷、網球、瑜伽及健身等:「以前唔識得運用背脊肌肉,依家做適量瑜伽同健身,身體都會好啲。」


對於有指被富商力追,還出動噴雪機製造浪漫,望打動芳心,對此Ali指對方乃其生意夥伴,但從未到訪其豪宅,每次見面亦僅談公事,並非傳聞所指般浪漫,至於睇人造雪,Ali就表示:「佢公司喺有部雪機,開過一次畀我睇,我仲冇化妝自拍咗張相添,冇諗過咁就畀人誤會。」


對於有指她近日又搬屋,Ali指只是經常到該酒店歎茶,現時仍短期租住紅磡服務式住宅,問到可想過置業?她說:「一直都有諗,但好細膽,覺得搵錢已經好辛苦,所以想揀一間係一擊即中,所以一直等樓價回落,但係了解咗之後已升到好高,如果一炮過畀冇咁大壓力,要睇市道同埋狀況。」


單身一段時間的她,被建議搵個男仔嫁,她對此笑說:「如果一早係咁我就唔使等到依家。(啲教練唔得咩?)我其中一個運動教練就係黎諾懿,另一個教練都識咗好多年,我知大家好關心我,但屋企人已經放棄我,我亦覺得唔容易,呢個世界愈簡單就愈難,要搵一個價值觀相近嘅人唔容易!(翻撻陳炳銓?)將來嘅嘢冇人知,但大家依家相處舒服,保持住朋友之間嘅交流。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!