掃呢頁CODE去手機

2021年10月20日 星期三

陳柏宇:試過養「小強」!沈殷怡最愛捉蟲 仲想養埋蛇 #沈殷怡 #陳柏宇

藝人陳柏宇與沈殷怡(Shirley)在九龍灣出席軟件活動。Shirley最近在ViuTV節目《蟲前有10個女仔》中展露獨特喜好,她笑說:「細個乜都捉番 ...






藝人陳柏宇與沈殷怡(Shirley)在九龍灣出席軟件活動。 Shirley最近在ViuTV節目《蟲前有10個女仔》中展露獨特喜好,她笑說:「細個乜都捉番屋企養,試過養曱甴,因為以為係甲蟲,依家就唔會養喇,依家想養守宮(豹紋壁虎)、蛇、石龍子。(驚唔驚嚇親男仔?)唔會,佢哋個個都知我鍾意呢啲嘢,就係捉蟲。(有咩驚唔敢拍?)靈探、血腥嘢都唔得,所以都少睇鬼片、萬聖節都好多年冇去玩。」


陳柏宇近期則忙於為年尾演唱會籌備、練歌,問到可會帶女兒上台?他說:「唔會喇,可能睇都未必會,因為現場太嘈,同埋佢冇咁嘅耐性坐定定睇。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!