網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2024年3月28日 星期四

楊紫瓊:楊紫瓊連環晒極萌孫仔 富三代出世就有專屬導演櫈 #楊紫瓊

現年61歲嘅國際影后楊紫瓊去年7月下嫁拍拖19年嘅法國富豪男友JeanTodt,今年1月初佢就突然晒BB腳仔相,原來係佢繼子NicolasTodt嘅新 ...






現年61歲嘅國際影后楊紫瓊去年7月下嫁拍拖19年嘅法國富豪男友Jean Todt,今年1月初佢就突然晒BB腳仔相,原來係佢繼子Nicolas Todt嘅新生囝囝Maxime,令佢同老公一同榮升爺爺、嫲嫲。尋日(27日)同今日(28日)楊紫瓊連環大晒繼孫仔得意靚相,以英文留言說:「很高興能夠與孫仔Maxime及他優秀的父母在一起。」


見Maxime人仔細細就有張專屬導演櫈,嫲嫲就喺後面扶住仲未坐得穩嘅B仔,笑容甜美又親切,未夠三個月嘅Maxime臉仔圓圓、鼻高高、櫻桃小嘴,眼仔睩睩勁可愛,精靈樣係好得人鍾意,楊紫瓊亦鍾意到唔肯放手,一連兩日大晒攬到孫仔實一實嘅合照。而楊紫瓊繼子Nicolas亦有推BB車,同太太一齊散步,似乎啲相就係由嫲嫲楊紫瓊親自操刀,溫馨感滿載。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!