掃呢頁CODE去手機

2014年2月7日 星期五

[忽然1周 967] 馬上派錢 MW,




100蚊利是

約 500封

名人潮

馬上派錢

農曆新年是中國人的傳統節日,感覺特別雀躍,個個忙住去親友家拜年、食唔同糕點增肥、穿上紅色衫褲扮人肉利是封,年年如是。

要數最興奮的活動,莫過於派利是一環,派嘅夠重金,收嘅就更加開心,皆大歡喜。

鄺美雲 財源滾滾

大年初二( 1日),鄺美雲( Cally)一如以往帶同兩個寶貝 Cash與 Euro,到黃大仙區老人院探訪。去足廿多年的她,今年繼續獻唱,大派利是之餘,更準備有頸巾、冷帽、藥油的福袋,𠱁得在場老人家笑唔停。「我廿幾年前做歌手開始嚟呢間老人院探訪,閒時有時間都會嚟陪老人家打牌。」當日鄺美雲親自向每位老人家派利是,連全場護理員都有份。問她準備幾位數字豪派?「唔係講錢嘅!好多嘢都要學識放下,唔放低一啲就冇位迎接新嘅。好似做生意咁,當你將啲錢捐去做善事,就會努力搵更多返嚟!」

當日除了鄺美雲受歡迎, Cash同 Euro例必成為焦點,與在場老人家合照,任影唔嬲,而 Cally手上嘅利是封當然印住愛犬嘜頭啦!

去完老人院探訪,鄺美雲再到佛光道場抄經。 Cash與 Euro𠱁得不少法師好開心,之後更獲住持永富法師(上)派利是。鄺美雲邊幫手打開利是背囊,邊笑說︰「佢哋發達囉!」

初三( 2日),鄺美雲到沙田馬場捧老友隻馬,甫入場她即派利是,惹來大堆馬迷起哄圍住,怪手盡出,一片混亂。

龐維仁 李嘉欣 各自發功

龐維仁當年曾背妻與李嘉欣高調挽手雨中漫步,事隔多年,二人各有家室。年初二( 1日),龐維仁一家同父母到酒店食飯兼睇煙花,相當溫馨。唔知係咪當年被爆拍拖有後遺症,他面對鏡頭依舊避忌,一見記者即摩打腳閃人。至於嫁入豪門的李嘉欣,則與老公許晉亨一家到福臨門開年,之後更上載二人合照,大曬恩愛。

龐維仁一家到酒店食飯,他一見記者即急步入場,之後索性擰轉背冇面見人,由得韓籍妻子 Cindy與女兒龐曦晴對鏡頭打圓場。

睇煙花之前,龐維仁一家密密食,對妻子照顧周到。不過他一見閃光燈即時怒啤,一家三口聚天倫,冇乜嘢唔見得光喎!

出名愛 show off的李嘉欣,初二全家去福臨門食開年飯。以為和和氣氣,點知佢初四又發功,於微博騷兩公婆合照,不過自己再加句「扮恩愛」寸下傳媒,又俾佢贏到版位喇!

朱潔儀 新年獻藝

有人選擇高調派錢,有人就同家人慶祝。朱潔儀今年決定靜靜地過年。精通油畫、水墨畫的她,已連續 10年畫生肖畫,今年以「鴻運馬」為題,用中國傳統剪紙工藝配合西洋油彩畫功繪畫。「最困難地方係控制剪紙嘅線條幼細,要花好多心思去剪同畫,試過畫到眼都睜不開。」

年初二( 1日),朱潔儀到富臨飯店食開年飯,順道向師傅「一哥」楊貫一拜年,即場大派自己親繪嘅畫卡。



鍾意就快D Share啦!