掃呢頁CODE去手機

2014年3月12日 星期三

爆三點小秘密 Cara G.自認奶水多 BKD_S,

video


爆三點小秘密 Cara G.自認奶水多

Cara G.自爆多奶乳頭細:BB難啜實

混血模特兒Cara G.與丈夫Jesper昨日帶同初生的B女India Wilde Mcilroy到瑪麗醫院覆診,Jesper負責揹著小India,Cara則興奮地分享照顧BB的點滴,出生至今剛一周的小India非常可愛,Cara笑說:「BB好健康,之前肺部入咗羊水,所以要入ICU,今日嚟覆診。因為生咗接近40個鐘,好攰,需要用催生藥,但係最後都要靠自己。」經歷艱苦的生產過程,會否怕怕?她說:「真係驚,BB重3.6千克,但我下面太細,所以難生,如果下次再有BB,8個月就拎出嚟,我哋唔急生下一胎,想養好身體先。」



■Cara G.笑言BB是milk monster,她要夜夜辛苦餵哺母乳。

嘲囡囡似殭屍

現時Cara已開始餵人奶,但小India日夜顛倒,令Cara大感頭痛,她說:「記得我能夠連續瞓6個鐘已經係一星期前嘅事,𠵱家抱住BB餵奶,隻手好攰,好想死。」BB是否很難湊?她說:「唔係,我好多奶,但係乳頭太細,BB搵唔到,好難啜得實,如果佢啜到會飲得好快,佢係開心BB,但就好似殭屍,日間就瞓,夜晚就起身,又喊又玩,搞到我冇得瞓,好彩我有個好好嘅老公,佢會幫手。」Cara亦透露母親會留港兩星期,幫手照顧BB,但她卻希望每事親力親為,不想錯過BB成長的時刻。

採訪:譚倩宜

攝影:陳俊強



■Cara G.與Jesper的愛情結晶上周四誕生,小生命的來臨令二人大感興奮。



■小India昨日到瑪麗醫院覆診,全程做睡寶寶。



■Cara G.誕女後不忘在Instagram與大家分享喜悅,India樣子相當可愛。



鍾意就快D Share啦!