掃呢頁CODE去手機

2014年3月12日 星期三

[FACE 355] TVB講外星人乜都得 雲海: UFO都係政治 雲海,TVB,MF,




李慧玲被炒,陳志雲曾表示商台三十多年來從未為政治跪低過,但雲海去年在節目中的六四言論就被刪走,不過雲海稱跟陳志雲不熟,甚至沒見過面,不願評論。

搜尋氣

TVB講外星人乜都得 雲海: UFO都係政治

聽雲海說 UFO、外星人、靈異事件這些異度空間的主題十幾年,最近 TVB搵佢主持外星人節目,一向噏乜都得,甚至連睇《星星》劇都可以搵到暗示,誰料話題一返回地皮、談政治、論六四就被河蟹!

去年 6月他主持商台《摩星嶺 4號》被強硬剪走 20分鐘六四內容,在他眼中是有人試水溫;其後發生李慧玲事件,及最近的劉進圖遇襲案,雲海認為傳媒已墮進自我審查的深淵,阿爺未出手就自閹。

TVB最近邀請雲海主持兩集外星人特輯,事前監製承諾任由他發揮,甚至反對節目內容都可以,令雲海覺得 TVB有進步。

最近《來自星星的你》講外星人喺地球生活咗 400年,真係有可能喎!西方相當多嘅個案聲稱外星人係有人嘅樣貌,融合社會係絕對有可能。我仲覺得個終極版,咪講男女主角住大屋想生仔嘅,其實唔同物種係生唔到仔,或者生出嚟係畸胎嘅,但套劇想講佢哋生到仔,即係暗示人類都係外星人囉!

UFO話題從來冇脫離政治,牽涉國防機密、影子政府,研究 UFO等同研究政府運作,我哋推動 UFO資訊就係要推動資訊自由。最初講啲有娛樂性嘅資訊吸引聽眾先,之後再講政府背後有咩動機陰謀,全部同政治有關。

我之前喺商台被剪走六四內容件事,真心覺得阿爺唔會低莊到搞啲咁嘅小動作,我屋企有一半人係左派,一半右派,我幾明白佢哋運作模式,所以呢件事係自我審查;𠵱家都未用槍指住你個頭就咁樣,用槍指住你嘅話就咩都做得出商台竟然自我閹割,唔係嘛!

節目內容被剪走後,雲海指林若寧(小圖)有句說話令他非走不可:「佢話要約出嚟傾清楚,以後我嘅節目要點樣 cut, cut完點通知我,即係叫我妥協或者走啦,咁辭職囉!」

監製話係商台高層林若寧(林夕徒弟)嘅決定,喂當年林若寧請我嚟做《摩星嶺 4號》係有個 deal,佢講到明係冇限制,乜都可以講,但最終你 cut走我 20分鐘,以前喺 Sina(新浪網)做節目都乜都鬧得,只要唔鬧一黨專政就得好似李慧玲事件,你覺得阿爺會閹你,你就自閹先!你都未傾續約,你驚乜呀?𠵱家左報都冇咁弱雞啦,都未去到咁擦鞋

李慧玲件事我唔意外,劉進圖遇襲我就覺得好意外,有啲好老資格嘅傳媒人話,或者唔關新聞自由事呢,嘩!你睇時間性、嚴重性同影響性,摸藤搵瓜,佢被斬係有警惕性嘛,點解要趁佢擰轉面劈佢唔傷心臟?又斬佢腳筋,好明顯係示警啦,唔係報復啦;有傳媒人竟然咁講,即係嚇怕咗,即係示警成功



鍾意就快D Share啦!