掃呢頁CODE去手機

2014年3月12日 星期三

[FACE 355 外地娛樂] 溝女不離那些年 李鍾碩 MF,




韓片《熱血青春》,聽個戲名就知 sell青春偶像,由去年憑韓劇《聽見你的聲音》升呢為大勢男的 24歲李鍾碩,搭同樣 24歲的玉女偶像樸寶英主演,一個高大靚仔,一個活潑 cutie,拍埋一齊都好襯, 2人著住校服仲好有「那些年」 feel。

韓面

溝女不離那些年

同金秀賢一樣, model出身的李鍾碩,去年憑熱爆韓劇《聽見你的聲音》紅遍韓國以至東南亞,其純真又深情演繹更迷暈唔少韓妹,同金秀賢、李敏鎬及金宇彬齊齊被捧為韓國四大男神。

不過深情男最近轉型演喜劇,於新片《熱血青春》中,李鍾碩唔只玩「那些年」返回 80年代, 24歲扮學生哥,更梳埋中間分界頭變身溝女王。難得有「國民妹妹」之稱的純情偶像樸寶英又癲埋一份,化身惡妹同鍾碩 oppa打打鬧鬧。有冇全智賢喺《來自星星的你》演出咁放先?

《熱血青春》

上映日期: 4月 17日

有「國民妹妹」之稱的樸寶英(右三),一向演開純情少女角色,今次於《熱》片中竟來個大突破飾演不良少女,唔只行為粗魯,仲會帶住班女童黨一齊開片,大家姐咁款。

由「大勢男」李鍾碩搭「國民妹妹」樸寶英主演的偶像校園片《熱血青春》,講述樸寶英飾演的不良女學生,恃住社團「火鳳凰派」老大撐腰,於校內蝦蝦霸霸,但惡女偏偏睇中「溝女王」李鍾碩,點知李鍾碩一直只迷戀校內的純情女神李世英,於是展開一段又打又鬧的三角戀。

同樸寶英唔熟

戲中飾演「溝女王」的李鍾碩,與飾演惡女的樸寶英經常鬥氣的場面令唔少觀眾笑爆嘴。表面上 2人演得好有默契,但鏡頭後原來冇交流。

最近李鍾碩接受訪問時就爆料:「樸寶英同我一樣都係好怕醜嘅人,所以大家都好難熟落。拍戲時我曾經嘗試將 2人關係接近,點知當我哋傾偈時不自覺會講出敬語,令大家變得更加生外。好彩到埋位時大家都投入到角色,所以合作都算成功。」

扮深情男迷暈韓妹的李鍾碩,今次於《熱》片中飾演「溝女王」,經常帶住其他男同學去操場𥄫女。呢一幕,同《那些年》(小圖)裏面柯騰偷𥄫沈佳宜嗰場戲有啲似。

樸寶英雖然𥄫中溝女王李鍾碩,點知李鍾碩唔領情,原來佢一直鍾情校內的女神李世英,仲約埋一齊踩 roller,搞出一場三角戀鬧劇。

患重型流感

去年憑韓劇《聽見你的聲音》升呢做大勢男的李鍾碩,唔只大把電影等佢拍,最近連王牌遊戲節目《 Running Man》都邀請佢做嘉賓。早前《 RM》專誠搵來李鍾碩、金宇彬及 Rain一齊飛去澳洲玩遊戲,點知臨出發前,鍾碩 oppa去中國大陸同 fans會面後,竟染上流感,起初更以為是死得人的禽流感,最後驗出是同樣可致命的新型流感 H1N1,惟有取消《 RM》行程。原本電視台打算叫他中途加入玩遊戲,但為免將病毒擴散,鍾碩最後決定留家休養。

食過都教授?

以純情見稱的樸寶英, 3年前曾跟金秀賢傳緋聞,是金秀賢所集郵的女星中其中一張郵票。

同輝京爭女

將於 4月出街的韓劇《異鄉人醫生》中,李鍾碩除挑戰演醫生角色外,更同樸海鎮一齊爭女主角薑素拉。

做過深情男,又扮過「溝女王」的李鍾碩,將於 4月出街的新劇《異鄉人醫生》中挑戰醫生角色。《異》劇中,鍾碩將扮演一名由北韓流亡到南韓的天才醫生,面對各種奇難雜症外,更與在《來自星星的你》對千頌伊癡情到死的輝京(樸海鎮)一齊追醫院社長千金,玩埋三角戀。



鍾意就快D Share啦!