掃呢頁CODE去手機

2014年8月6日 星期三

[FACE 376] 敬老 半百藝人收片真相 馬賽氹掂劉丹攞着數 馬賽,劉丹,MF,




馬賽與劉丹因拍攝《神探高倫布》而認識,對住咁有份量嘅人,馬賽梗係每分每秒都笑容滿面啦。

真面目

敬老 半百藝人收片真相 馬賽氹掂劉丹攞着數

着情趣內衣視頻加艷照,令馬賽苦心經營嘅「純純免」招牌當場粉碎,連番大話更觸動舊愛汪子琦神經,公開數爆馬賽喜愛制服誘惑、拍片等癖好;甚至試過將私照短片傳畀一位年過半百嘅男藝人。

雖然 64歲劉松仁最大嫌疑,但大台助導圈子中卻出現另一版本,竟然年屆 69歲嘅丹爺劉丹都上榜,唔係啩?!

馬賽臭史愈爆愈多,亦牽連埋劉松仁,但原來啱啱榮升做爺爺嘅劉丹都有份。事緣去年,馬賽拍攝《神探高倫布》時,見到丹爺喺片場有地位有權力,又同珍姐(曾勵珍)相熟,仲係打牌鐵腳,「純純免」於是二話不說埋身冧盡丹爺攞着數。

上月 23日,馬賽着住情趣內衣跳艷舞片段曝光,片中馬賽極度風騷,姣味十足,與平時的形象判若兩人,但亦有唔少網友讚佢舞姿唔錯。網上圖片

馬賽流出着住情趣內衣的視頻,仲有張雙手遮胸相,「純純免」形象瞬間破滅。網上圖片

推薦做《巾幗》女二

連番攻勢,馬賽嗲掂丹爺,傳聞有次丹爺同珍姐打牌,竟然開聲幫馬賽爭取好角色,雖然當時馬賽已經接拍劇集《巾幗梟雄之諜血長天》,但無幾耐,馬賽無端端升上第二女主角,據聞當時好多反對聲音,明眼人一睇就知咩事。

成功得米的馬賽當然黐實丹爺,不過丹爺就唔多領情,覺得對方愈來愈大膽,好快就刻意保持距離。本刊連日致電丹爺求證,但一直未有回覆。

上月 24日,馬賽返大台開記招為事件解話,揸車離開時並雙手合十請求記者放過,又突然「純純兔」上身。

馬賽成功氹掂丹爺,升呢做女二,雖然引來同劇演員不滿,不過當大家知道係珍姐欽點後,即刻收晒聲。

好嘢益丹爺

遇上丹爺咁有份量嘅前輩,馬賽當然出盡法寶,據聞因為咁,令馬賽在《巾幗梟雄之諜血長天》升上女二,但之後馬賽行動過火,令丹爺刻意保持距離。

丹爺回禮講好話

丹爺 77年已經加入大台,同戲劇部總監曾勵珍熟絡,兩人更係「麻雀腳」。有傳丹爺曾在一次雀局中,主動向珍姐推薦馬賽,仲叫對方預留一個好角色畀馬賽,珍姐亦冇 say no,焗住應承。

汪子琦指馬賽試過將曖昧短訊,甚至短片傳畀一位年過半百的男藝人,雖然劉松仁的嫌疑最高,不過松哥一樣處變不驚,仲大方撐馬賽有勇氣。而有份拍《名媛望族》的江美儀,就爆話松哥識氣功,手痛時都會幫佢運功,愈講愈多喎!

成功上位之送禮篇

唔理你喺大台定細台,做戲定做寫字樓,最緊要巴結高層,大台小生花旦就梗係送禮最實際唔使吓吓傳相傳片嘅!

送手袋都係唔錯選擇,大台經常出現呢種例子你見樂大媽出街或者返工,手袋都日日唔同款啦,梗有一兩個係送啩?

高層通常定期就話屋企裝修或搬新屋,即係通知大家要送傢俬電器嘅時候喇!

開枱打牌,記得鬆章,有錢贏,自然咩都易話為。

自拍照或艷照。其實呢招又蠢又危險!如果你生得靚仔靚女又有身材,當然有用啦,但自視過高就大鑊,分分鐘反告你性騷擾呀,咪亂試呀!



鍾意就快D Share啦!