掃呢頁CODE去手機

2014年9月19日 星期五

[忽然1周 999] 梁家輝拖老婆 情侶裝出巡 家輝,梁家輝,張家輝,MW,




呢日家輝白色恤衫加黑西褲,而梁太就白色外套襯黑吊帶長裙,兩公婆行街都襯過晒。唔只咁,結婚幾十年仲拖住手行街, sweet到爆。

媽咪姐

梁家輝拖老婆 情侶裝出巡

前排媽咪姐睇咗梁家輝有份主演嘅舞台劇《杜老誌》,套劇有口碑,依家仲加場公演㖭!不過唔好以為佢忙住做嘢就唔理屋企,身為絕世好老公嘅家輝,呢日趁住劇組休息一日,即刻陪老婆,十指緊扣行 ifc。







啲人成日話梁太江嘉年樣貌身材太普通,襯唔起影帝,但媽咪姐真係想幫佢平反,其實江嘉年後生又瘦又靚㗎!不過生完對孖女就開始「幸福晒」之嘛。計媽咪姐話,兩公婆外形唔夾好閒啫,最緊要係彼此相親相愛!

2002年

十二年前嘅梁太江嘉年,又瘦又靚,只不過生完對孖女,依家變幸福少奶奶啫。

為免俾人撞親太太,梁家輝企後一個身位入𨋢,幫太太擋晒途人。



鍾意就快D Share啦!