掃呢頁CODE去手機

2015年2月5日 星期四

[壹週刊 - 1300] 賀歲片 沖涼戲曝光 郭采潔辛苦張智霖 郭采潔,張智霖,M1,




兩個演員要演戲,仲要用暗力保持身體角度,泡泡下面, Chilam仲要用雙腳頂實對方,以防郭采潔愈跣愈低。

探熱針

賀歲片 沖涼戲曝光 郭采潔辛苦張智霖

因為「 Cool魔」一角爆紅的張智霖,為了配合《衝上雲霄》電影版拍攝檔期,寧願推掉一部內地電視劇,少賺千萬人仔,錢都唔要!犧牲吸金良機, Chilam的回報是可以和對手郭采潔出浴,二人在浴缸纏綿八粒鐘,但因為浴缸設計又深又斜,為讓郭采潔保持身體角度不要向下跣, Chilam唯有全程用雙腳頂住對方下身,享受變攞苦嚟辛!

出腳相助

賀歲電影《衝上雲霄》三生三旦孭飛,三啤人三段情, Sammi和 Sam哥吳鎮宇是搖滾天后戀上飛機師、古天樂佘詩曼有泳池激嘴,還有 Cool魔張智霖與郭采潔一場浴缸纏綿。

這場重頭戲在英國以實景拍攝,埋位當日,氣溫只有兩度,為免熱水的蒸氣影響鏡頭清晰度,浴缸的水溫只暖不熱,兩位男女主角,一拍就八粒鐘。

「嗰日得一、兩度,啲暖水好快就變凍水,我哋浸喺水幾粒鐘,絕對唔係觀眾睇到鏡頭咁享受。」 Chilam說。

由於現場浴缸設計深而斜,郭采潔只要一挨落去,就會自動向下跣,要演戲,又要遷就鏡頭擺位,十分狼狽。

「個浴缸兩邊係斜嘅,挨落去完全唔貼背,挨得耐會好唔舒服,我見 KiKa(郭采潔戲中角色)好似鐵達尼咁沉落去,無法嘞!係我出腳嘅時候!為咗幫佢固定個位,我只有用雙腳頂住佢下身。本來大家唔太熟,但呢一頂,就熟晒。」 Chilam說。

鏡頭前纏綿浪漫,鏡頭外卻苦不堪言。

「埋位前要預先試位,試咗好多次,先至搵到我同 Chilam點坐法,機位點擺法,因為全程都要撐住個浴缸,我同 Chilam要做晒熱身拉筋,一啲都唔浪漫。」郭采潔說。

郭采潔枕在 Chilam胸口,但兩度低溫浸暖水,其實同沖凍水涼冇分別。

戲中郭采潔要主動嘴 Cool魔,當事人仲話俾 Cool魔對眼電親。

在英國柏靈頓實地取景,戲中後半部因患病關係,郭采潔要素顏上陣,其中一幕感情戲, Chilam投入到無端端流眼淚。

去年七月,導演葉偉信(左一), Chilam與 Sammi及 Sam哥到英國拍外景十多日。

自動波喊

與張智霖一對的郭采潔,在戲中要接受大手術,想到女友要捱刀, Chilam埋位時竟自動加料,爆喊!

「導演其實無要求我喊,但一 roll機,自己就忍唔住。可能之前拍嘅都係溫馨場面,自己都投入咗喺段感情入面。」 Chilam說。

Cool魔、 Sam哥加埋原裝 Mr. Cool,賀歲檔同周潤發、張家輝、成龍、假男人吳君如正面交鋒,但呢一仗,最難打嗰個係要走嘅叮噹!

一場古仔向阿佘狂噴剃鬚膏戲,露點古仔展現渾身肌肉, man!

Cool魔有浴缸戲,古天樂佘詩曼負責泳池激嘴。

因為要扮「哈利波特」,令 Chilam好有壓力。

Chilam郭采潔要在戲中玩 bubble soccer,兩位導演葉偉信、鄒凱光亦玩埋一份。

食胡角色

張智霖入行 24年, 91年同許秋怡合唱大熱 K歌《現代愛情故事》街知巷聞,在個人演藝事業中,「初哥哥」和「 Cool魔」兩個角色,均助他再向前邁出一大步。

《衝上雲霄 II》

13年,無綫劇《衝上雲霄 II》的「 Cool魔」一角,令 Chilam再度爆紅,在台慶頒獎禮奪「最受歡迎電視男角色」外,再獲馬來西亞星光薈萃頒獎禮的「最喜愛男主角」及「最喜愛電視角色」,成為雙料大馬視帝。

《十月初五的月光》

00年與佘詩曼合作電視劇《十月初五的月光》,「初哥哥」一角深入民心,並獲「我最喜愛電視角色」及「我最喜愛的拍檔」。

鍾意就快D Share啦!