掃呢頁CODE去手機

2015年2月25日 星期三

[FACE - 405 - 大專校園] 知專設計型女 靠潮媽搵創作靈感 MF,




香港知專設計學院形象設計系 Yr.1

李嘉慧(Amber)

Amber話要走在潮流尖端,喪煲潮流雜誌、網站是常識,好似 Vision numero vogue、 Pinertest,佢一個禮拜仲會行 3、 4次街,睇吓時裝行情,唔係會好易 out㗎!

U花 U草

知專設計型女 靠潮媽搵創作靈感

讀得設計唔多唔少會想出國見識深造吓,好似現就讀香港知專設計學院形象設計系 Yr.1嘅李嘉慧(Amber),佢想讀完 2年 HKDI之後過法國著名設計學院 ESMOD讀書,不過佢話:「我由細到大都好鍾意設計,我好認真㗎,過去法國真係想深造設計呢一行。」

原來 Amber對設計情有獨鍾,全因背後有個同樣走在潮流尖端嘅媽媽,兩母女經常交換潮流心得,而且 Amber創作時候媽媽仲會俾靈感佢:「我咁鍾意 fashion都因為媽媽,我細個媽媽已經扮到好似小 model咁,加上佢好有潮流觸覺,每季佢都會留意潮流興啲乜,成日會同我講『跟我著實冇死!』所以我好多時會向媽媽攞 fashion貼士!」

Amber目標好清晰,一心想入讀法國巴黎著名時裝設計學院 ESMOD,全因大部分名牌例如 Dior、 D&G、 YSL嘅設計師都係 ESMOD畢業生,可以話入得去讀就叉咗半隻腳入潮界,問佢有冇信心, Amber就好謙話:「其實成績係其次,反而自己嘅作品最緊要,所以大、小型花生騷我都去睇,令自己不斷有靈感設計有特色嘅衫,希望呢啲都可以幫我整靚個 portfolio。」

Amber(中)喺 VTC聯校最大型嘅服裝設計比賽《 My Style》以「佛」做主題,佢親自着上身做 model行天橋,最終力壓 20隊對手,勇奪冠軍兼拎埋創意獎,認真犀利。

有其母必有其女, Amber話佢同媽媽(右)都覺得今年潮流興花花同 all white, Amber仲話會同媽媽交換衫着,原來 Auntie同 Amber一樣咁 fit。

Amber喺學校好受同學歡迎,因為好多同學都指定搵佢指導點樣襯衫,而 Amber仲會親自同佢哋「由頭買到落腳」,十足形象指導。

鍾意就快D Share啦!