掃呢頁CODE去手機

2015年2月25日 星期三

[FACE - 405] 蔣志光暗撐 Busking 蔣志光,MF,




蔣志光同陳康健坐船期間唔算多交談,就算有都係細細聲,真係完全唔知佢哋講乜!

全知言

蔣志光暗撐 Busking

一首〈愛是永恆〉令蔣志光翻 hit,〈相逢何必曾相識〉又上番卡拉 ok頭幾位,唔少後生仔女亦由唔識佢變欣賞佢,但其實入行 30年嘅蔣志光對音樂嘅熱誠,真係一路都無變過。

早前蔣志光就同埋喺《老表,你好 hea!》入面飾演乞衣、亦即係參加過《超級巨聲》嘅陳康健,一齊由尖沙咀坐船過中環,全知言仲諗,兩條男人咁浪漫坐船過海?估佢唔到原來兩個熱愛音樂嘅人,為咗音樂原來真係可以去到好盡。佢哋山長水遠,原來係去中環碼頭外面聽街頭演唱!全程個幾鐘佢哋就企足咁耐,而且仲好低調,就算嗰位街頭音樂人叫蔣志光即場露兩手,蔣志光都婉拒唔會搶鏡,真高手呀!

戴帽戴眼鏡嘅蔣志光無陳康健咁高調染晒頭髮,但係咁至有高人 feel囉!

街頭演唱嘅音樂全知言唔多識,但蔣志光同陳康健就聽得好入神。

鍾意就快D Share啦!