掃呢頁CODE去手機

2015年2月25日 星期三

[FACE - 405] 原班人馬 蕭定一揼錢開《選戰》電影版 王宗堯:同李心潔分唔開 心潔,王宗堯,蕭定一,李心潔,MF,




狂接廣告

廣告中,王宗堯要揸住條「口水肩」,回憶小時候和媽咪的點滴,未正式埋位時,王宗堯背熟對白,最後拍咗幾 take,導演就收貨。

真面目

原班人馬 蕭定一揼錢開《選戰》電影版 王宗堯:同李心潔分唔開

榮升男神嘅王宗堯,人氣急升帶挈工作暴增,短短兩個月已經接咗 4個廣告,連洗衣機都搵佢代言!

據知老闆蕭定一正與港視斟洽版權,阿一想幫愛將乘勝追擊,落實開拍《選戰》電影版力捧王宗堯,女主角正落力游說李心潔,陳逸寧將會有更激場面,而開拍前劇本、角色非常保密。王宗堯說:「李心潔做女主角係不二之選,張癸龍同葉晴係分唔開!」

成為廣告商新寵兒的王宗堯,早前接拍 LG品牌洗衣機新一輯廣告,當日品牌的一眾高層更親自到場,十分重視。

多得《選戰》張癸龍一角,王宗堯吐氣揚眉,其經理人公司老闆蕭定一睇準時機開拍《選戰》電影版。廣告接到手軟,又有老闆重用,王宗堯馬年大豐收,羊年殺入影壇。

任李心潔開片酬

收入幾級跳,王宗堯話儲緊彈藥買磚頭同新車,港視劇集《選戰》已經大結局,據知蕭定一與王維基密斟,商討開拍《選戰》電影版,當然版權費要好好商量食住個勢,王宗堯升呢擔正男主角,女主角一樣由影后李心潔演出。不過據知要說服李心潔演出,阿一背後都花咗好多功夫,仲講明開價幾高都冇問題,因為張癸龍同葉晴關係千絲萬縷,冇李心潔點成事!至於同王宗堯有激情對手戲的陳逸寧,同樣在電影版佔一角,據知今次仲會有更大膽的演出。

問到開拍電影版,王宗堯就話:「交畀公司處理,不過李心潔做女主角係不二之選!張癸龍同葉晴係分唔開嘅!」而中國 3D數碼娛樂宣傳部發言人回覆:「阿一係有計劃開拍《選戰》電影版,女主角首選係李心潔,好多嘢未落實,唔可以透露太多。」電影版預計四、五月開拍,新年後將會落實更多角色添!

蕭定一為求食住個勢,出錢開拍《選戰》電影版力捧王宗堯,仲落力游說李心潔擔任女主角;公司春茗當晚,王宗堯已經同一哥張智霖齊齊企中間,就知今時唔同往日!

王宗堯同李心潔在《選戰》都是靈魂人物,關係千絲萬縷,電影版梗係一個都不能少。

王宗堯同陳逸寧在劇中激戰連場,床戲、激咀同疑似「 wrong hole」,至於電影版據聞會更激。

見到「口水肩」,王宗堯話好掛住媽媽,仲講笑話想成家立室,忽然父愛氾濫。

陳逸寧繼續露

《選戰》電影版除咗繼續有廖啟智、王宗堯和李心潔黨派打對台外,據知莊思敏、鄭欣宜和張建聲這班阿一愛將亦會加入競選智囊團。劇中穿梭王宗堯和智叔之間嘅陳逸寧,不排除會有更激演出,繼續同王宗堯肉搏,而電影版仲會有唔少打鬥場面出現。

廖啟智(保留)

莊思敏(新加入)

鄭欣宜(新加入)

張建聲(新加入)

代言專家

王宗堯榮升新一代男神後,荷包豬籠入水,兩個月內已經接下 4個廣告,他說:「可以脫離張癸龍,做番王宗堯去代言產品,真係好開心!」廣告、商演和電影接唔停,買車買樓, easy job

LG洗衣機成為王宗堯兩個月內第 4個廣告。

成為廣告商新寵兒,王宗堯被名車品牌 Lexus睇中,花費百萬追加拍攝《選戰》「外傳」故事,安排駕駛全港唯一一部 Lexus藍色跑車出鏡。

鍾意就快D Share啦!