掃呢頁CODE去手機

2015年2月25日 星期三

人妻Kay壞電話晒9張自拍照「報平安」:不用掛心! Kay,謝安琪,




【索爆九宮格】人妻Kay壞電話晒9張自拍照「報平安」:不用掛心!

2015-02-25 10:07:00



(微博圖片)(蘋果日報)

人妻Kay(謝安琪)噚日認真黑仔,忽然電話壞咗,部機又一直發熱,充電要用幾個鐘,但半個鐘就冇晒電,就算聽到對方講嘢,都冇得回話,又冇得聽音樂、睇片,依家呢個世代,真係冇部電話揸手,即刻冇晒安全感。

難怪今日凌晨2點幾,人妻Kay開完工返屋企,都要同大家「報吓平安」,佢留言:「回到家了,不用掛心,頭髮還是超柔順。」仲連貼「索爆九宮格」,擺出唔同角度玩selfie,邊個角度都省鏡過人,化行咗個大眼妝,電力十足,散發出甜美嘅笑容,呢個「報平安」方式,唔知網民又收唔收貨呢?



求正面…



側面晒尖尖嘅下巴!



make a wish?



電力十足!



輕撥秀髮!



唔知係唔係想講「Oh!No!」



輕咬手指!



最後,送上超近鏡。

鍾意就快D Share啦!