掃呢頁CODE去手機

2015年2月25日 星期三

[FACE - 405 - 專訪] 來忘掉錯對 來懷念過去 孫佳君:以前嘅嘢,唔做都做咗! 孫佳君,MF,




真人騷

來忘掉錯對 來懷念過去 孫佳君:以前嘅嘢,唔做都做咗!

難言之隱誰都有,不過孫佳君似乎特別多。

或者說,大家最想知道的,就剛好都是她不能說的秘密。

02年哄動全港的富豪相簿,她是最常上鏡、在鏡頭裡最惹火的女主角, sorry,訪問之前,公關已經代通知:「孫小姐話,羅兆輝嘅問題唔問得!」

09年,與兩個兒子的父親、富商劉貴喬家暴鬧到上法庭,現在關係如何、對方有沒有份教養兒子?她也說:「嗯,我哋有協議,都係唔好講佢。」

於是,整個訪問裡,孫佳君最常掛在口邊的是:「以前嘅嘢,唔做都做咗,又冇得返轉頭,唔好睇得太重;未來嘅嘢,唔好 plan十年廿年,邊有人知自己幾長命?

最緊要係呢一刻活得開心,最緊要係活好每一刻!」

就看這一刻的孫佳君:四十歲,保養得宜,美麗且風騷;一對兒子,甜蜜蜜都是她的小情人;五個月前,戀上法籍米芝蓮大廚,愛得痴纏日日曬命;家住前度南區豪宅,不愁吃不愁穿,閒時買下鞋打下美容針;三年前再為興趣復出影圈,新作《雛妓》演三十歲阿 Sa母親,挑戰下自己演技……應有盡有,何其疏乾?

難怪,她說要忘掉過去,說要盡情活在當下。

只不過,沒有過去,有哪來的現在?

我整容係氹自己開心

點解要返出嚟拍戲呢?

我簽咗英皇兩年幾,返出嚟係因為真係好鍾意演戲,成日都覺得有啲未完成嘅使命喺度。再講我都好鍾意做嘢,唔鍾意淨係喺屋企。

冇拍戲嗰十年有幾身痕?

成日搵戲睇囉,睇親都鍾意執人啲戲。成日都好想做嘢,唔想淨係留喺屋企。

拍《雛妓》,做阿 Sa阿媽,我想像唔到你可以做一個咁嘅弱質女流,仲有個 30歲女。

呢個就係點解我咁想拍戲,咁想做呢個角色。以前我做親嘅角色都好 strong,呢個角色 soft啲,老啲。我唔係你哋以為咁貪靚,我可以接受到自己喺鏡頭前生活化,老又得、唔化妝都得,演員就係要生活化,最驚嗰啲女星喺鏡頭前面不停補粉。

四十歲都 keep得咁好,點做到?

我覺得有兩樣嘢,個天會幫你,但自己都要努力。

有關微整型,你都好坦白,大膽過好多女藝人。

我連啲圈外朋友,每日淨係湊小朋友返學放學,都去過加工,唔好話咩,有人十六、七歲都去割雙眼皮啦,有乜嘢啫?我會 keep住去(打針)嘅,有啲位嘅靚樣係要保持。

係想追求靚?想延長美麗?定係因為你做呢行咁樣係專業?

我覺得最重要係會令自己開心,好多人會唔滿意呢度、唔滿意嗰度,做下令自己開心有咩問題?但係淨係增值自己嘅外貌無用,都要無時無刻增值自己內涵同個性。有好多演員,我覺得好奇怪,覺得無嘢重要得過靚,演員唔應該係咁,唔係淨係需要照鏡囉。

年輕時唔知咩叫做愛情

現實中嘅你,係唔係真係咁 strong?

係,個個朋友都係咁話我,生活造成,我好細個就冇咗爹哋媽咪。

點解嘅?

我歲半時,佢哋已經因為意外過身。跟住阿嫲湊大我,大我兩歲嘅家姐就交咗俾阿婆湊,太細個喇,我對父母嘅記憶可以話等於零。所以話做人唔好諗咁多, plan十年、二十年,不如淨係 plan今日同聽日嘅嘢。我都會諗,如果佢哋仲喺度就好喇……但邊有咁多如果啫?你只可以諗,其實我都有好多嘢多過人、豐富過人,已經好好多,做人唔可以擁有全部。啲人成日大驚小乖,父母離婚又話啲小朋友幾咁陰功,當然家庭完整係一件好事,我覺得有咩咁陰功啫,都係要咁過㗎 whatever it comes,件事都要繼續。

小朋友幾多歲?

一個十歲,一個六歲。

佢哋嘅爸爸有冇經常來往?你同佢關係如何?有冇聯絡?

冇……嗯,我哋有協議,唔好講咁多,都係唔好講佢。

兩個仔乖唔乖?

永遠對媽咪嚟講,佢哋都係唔夠乖㗎啦。但人哋覺得佢哋好乖,頭一下識扮嘢,成日唔交功課。

做一個媽咪,你教育佢哋睇得最重係咩?

因為我有兩個,我最常同佢哋講,係分享。我成日都話,媽咪有一日會唔喺度,咁就淨番你哋兩個,你哋一定要愛錫對方。佢哋日日打交,但又好好笑,一唔見人就會不停問:做咩仲未見佢?佢幾點返?但返到嚟和平五分鐘,又再打過。

你成日都話,佢哋兩個都好甜,甜過男朋友?

好 sweet㗎,兩個都話想同我結婚。成日都覺得媽咪就係最靚、最叻、最好嘅女人,我諗異性相吸,仔係特別黐媽咪。我成日換完衫出街,佢哋就會行埋嚟:媽咪你好靚呀!你去邊呀?可唔可以帶埋我呀!

佢哋會唔會妒忌你嘅新男朋友?

咁又唔會喎,佢係外國人,好鍾意同小朋友玩,好識同佢哋相處。

同法國大廚前,幾耐冇拍拖?

好耐喇,自從有咗小朋友之後,都冇再拍拖直到𠵱家。

感覺如何?久旱逢甘露?

好似咩都唔識咁,好似 BB咁,𠵱家微信、 WhatsApp、又咩 facetime,以前邊度有?但係好開心,好需要,每一個人都需要愛情。

當呢段愛情開始時,需唔需要諗好耐?

原來當你遇到嗰個人,好自然就會開始,唔需要諗。要諗,即係話嗰個人唔啱你。

熱戀五個月,會唔會諗未來?諗太多?

會,會諗,但係要提自己,唔好淨係希望可以行到幾耐,最想係行緊嘅每一刻都開心,都係好 quality嘅 time,如果你問結婚,我從來冇諗過結婚。行到幾耐呢個問題我成日都問自己,但我諗唔會有答案,呢個世界冇永遠,要用心維繫,但唔好 force可以維繫到幾耐,最緊要係將呢一刻活得開心。等於問你自己可以有幾長命,邊度知?不如活好每一刻。

年輕時有冇咁活在當下?

後生反而唔知咩叫愛情,好多時人哋追我、我就去,話 date下, ok,就去 date,其實係唔係真係鍾意,我都有懷疑。亦都可能我隔咗太耐冇拍拖,以前嘅愛都模糊咗,我都唔係好肯定。同埋長大,你至知咩叫愛,後生時,總以為愛就係佔有,佔有唔代表真係愛。成日唔俾人呢樣、唔俾人嗰樣,大個至識,要俾佢做佢想做嘅嘢,嘗試欣賞佢嘅缺點,將佢嘅缺點盡量化到最細。

錯誤決定冇得返轉頭

當年孫佳君真係好索,其實今日見到都係咁索,幾時至係你最好的時光?

廿幾歲時真係快樂,唔使有好多責任,唔使有好多負擔。但係真正最好係幾時,未到最後一刻都未知。當然廿幾歲時後生啲、又靚啲、身體都好啲,但𠵱家更有自信,更知道自己想要啲咩。

難道你廿歲時信心少過𠵱家?

係㗎,冇信心㗎。拍《百變星君》時驕傲過𠵱家,但驕傲唔代表有自信。廿歲覺得好似冇乜嘢難到自己,到四十歲係各樣都睇得冇咁重,比較容易放手。最好的時光,我覺得每個年紀都有嘢勝過之前,但一樣會有嘢蝕咗,所有嘢都係有得又有失。

廿歲時冇嘢會難到你?比如話呢?

比較容易相信,唔怕輸。𠵱家唔敢試,唔敢相信。好似拍拖,𠵱家少咗衝動,冇咗 believe。

呢行咁多年,一路覺得順暢嗎?

人人都話呢一行洪水猛獸一樣,邊有咁恐怖啫?又有好多朋友問我,喂,你哋做藝人,好多人離婚喎!邊度冇人離婚啫?分別在於呢一行係公開啲啫。

分別就係在於新聞報導,有啲新聞發生咗,係會跟你一世。

我都試過呢啲階段,細個真係會為啲新聞唔開心。大個就識諗,你唔使取悅每個人,亦都唔好介意人哋點睇你,最緊要做好自己,最緊要自己同意自己。

唔係每個決定你都同意自己啩?

當然,有啲嘢事後睇番,會覺得 that was not a good choice, not a good move。但嗰一步你唔做都做咗,又冇得返轉頭,惟有繼續向前行。我覺得做人就係咁簡單,唔好睇過去睇得咁重,唔好生活喺過去,要向前看。

就算係做咗當年搞到滿城風雨娛樂新聞嘅女主角,你都係可以咁諗?

你可以話我鬼妹仔性格,我唔係會俾嗰啲嘢困擾住自己嘅人,就算嗰段日子,我都係咁過,最多都係去少啲街,費時俾人見到。我又唔覺得自己行差踏錯,係啲報導誇大嚟講,我唔會執着。人哋寫,寫嗰個又唔會唔開心,我做咩要搞到自己唔開心?做咩要咁蝕呢?你對得住自己良心,就 ok。

20

《百變星君》

圖片

唔準再提

《蘋果日報》圖片

《殺手阿一》

《蘋果日報》圖片

30

《黑金》

南區闊太

圖片

鬧上港聞

40

湊仔鳩嗚

《忽然 1周》圖片

法籍新歡

《雛妓》

漂亮得過火

21歲,在《百變星君》裡初亮相,當年的孫佳君年輕又冶艷,是一代女神。

40歲,風情萬種,更有味道,不過老實說句,上鏡剛剛好,可是面對面,總覺得兩片豐唇加工下了重手,立體得滯。

我問她,美容針到底打在哪裡,她眨眨眼:「你哋唔會唔知嘅!」

我是真的沒有經驗,不敢肯定,也覺得有點兒過頭。

不過我想這就是孫佳君為甚麼活得漂亮、過得自在的真正原因:既然老娘喜歡,別人接不接受得來,需要理會嗎?

鍾意就快D Share啦!