網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月27日 星期五

陳嘉輝負責湊仔 梁小冰狂接騷撐頭家 [忽然1周 - 1026] 梁小冰,陳嘉輝,MW,



滾熱辣

陳嘉輝負責湊仔 梁小冰狂接騷撐頭家

轉戰內地發展的梁小冰,近日憑港視神劇《導火新聞線》爆紅,一幕裸背「露波邊」,令她迅即成為內地搶手貨。本刊連日發現,小冰趁人氣旺,日日拖喼早出晚歸狂接騷𢱑銀。反而其夫陳嘉輝則化身住家男,負責買餸及接送 8歲囝囝陳洋溢返學放學。

去年二人以 557萬購入離囝囝學校不遠的「一號•西九龍」新樓。在家主力教仔溫書的陳嘉輝,去年更以底薪 8千翻簽大台,變相供樓重任便要落在主力賺人仔的老婆身上。







梁小冰 90年當選港姐季軍,獲當年評判之一周潤發公開讚她是「最有演戲天份的香港小姐」,隨即被大台力捧,七年內拍了 25部劇。直至 97年尾,她終於捱到病,梁曾說:「對一個中五畢業嘅女仔嚟講,冇得玩、冇得瞓、冇得見朋友同屋企人,覺得自己冇正常人生活,身心都好疲累。」故與當時仍是男友的陳嘉輝一起離巢,孖住到台灣及內地發展。

恨生多個

梁小冰與老公陳嘉輝結婚十五載,二人育有 8歲仔洋溢,雖然梁小冰已 45歲,但早前透露自己仍想生多個。「覺得囝囝得一個人有啲悶,想喺呢兩、三年再努力追多個。」

煙韌夫妻

梁小冰在《導》劇中飾演心狠手辣的報紙老總。但現實生活中,對住老公陳嘉輝時,她則變回小鳥依人,經常在微博晒恩愛。周一( 23日)二人到圓方拍拖時,又攬又啜,老夫妻依然甜蜜煙韌。《蘋果日報》圖片

老公體貼

當日二人在圓方拍拖濕平。梁小冰試裙時,老公陳嘉輝即替她整理衣服,十分體貼。《蘋果日報》圖片

《導火》彈起

多得港視神劇《導火新聞線》帶挈,令梁小冰本已沉底的事業再次彈起,亦令劇中飾演記者的周家怡(右)和楊淇人氣急升。

為仔返港𢱑銀

直至近年,夫妻二人相繼回流返港搵食,梁小冰以一百萬簽約港視拍兩劇,而陳嘉輝由於名氣、人氣不及老婆,惟有食回頭草以底薪 8千蚊翻簽大台。其實,二人明知人民幣好賺過港幣,依然堅持回港,目的是為了 8歲囝囝陳洋溢。據知今年讀小三的洋溢,就讀深水埗直資學校 St. Margaret小學。為方便囝囝返學,去年夫婦二人聯名以 557萬購入一號•西九龍一個實用面積約 500呎的單位。一知情人士透露:「小冰同嘉輝好錫個仔,知個仔想學做導演同魔術,專登請人一對一教佢。原本佢哋住開元朗,明知市區樓貴地方細,都特登搬出嚟住,為咗個仔乜都肯。」

頻撲開工

人氣飆升的梁小冰,近日馬不停蹄,接受訪問和登台𢱑銀。踢住涼鞋拖喼更要逼地鐵的她,打扮十分樸素。

事事靠自己

梁小冰為慳錢,近日開工,化妝 set頭全部靠自己,身邊冇助手和經理人,外出亦只黐港視職員(箭嘴指)的車坐。

鬼片做殺手

梁小冰除為港視拍《導》劇,亦拍下鬼片《驚異世紀》。劇中她飾演鬼上身的變態殺手,與以往飾演溫婉柔順的角色截然不同。

月花 7萬

為搏命搵銀,梁小冰日日做到冇停手。梗係事關孭起頭家嘅佢,開支好大,每月使費估計七萬,唔努力點得。

騷價升三倍

近日梁小冰憑住《導》劇人氣飆升,隨即成內地搶手貨。跑慣江湖的她,上周更隻身到內地簽新經理人約。據知她將兩年拍三套劇,每集酬勞五萬港幣。而食住個勢,近日她在港的騷價亦由兩萬躍升至六萬。記者連日採訪,發現她不時拖着行李喼獨自坐地鐵開工,身邊並冇助手。知情人透露:「小冰姐係舊式藝人,唔講究排場同形象,始終搵錢最實際,所以佢講明唔會嘥錢請人做助手,化妝 set頭都係自己嚟,咁佢就可以淨袋騷錢。」

住家男人

記者連日採訪,發現陳嘉輝和梁小冰大部分時間都是女主外、男主內。陳嘉輝唔使返大台開工,便會一早湊仔返學。當老婆外出打工時,陳便會帶囝囝到街市買餸回家煮飯。

8千翻簽大台

相比梁小冰,廿年前在大台做過小生的陳嘉輝,演藝事業停滯不前。近月他以底薪 8千蚊翻簽大台,在《宦海奇官》和《水髮胭脂》出鏡。

嘉輝封嘴

周二( 24日),陳嘉輝在其寓所附近接受訪問。問到老婆揹起頭家時,他未有回應。

老公做住家男

曾傳偷食

陳、梁表現恩愛,但三年前女方曾被拍到與有線節目主持王志海(小圖)在街頭舉止親密。女方事後被拍得帶着兒子搬回娘家住,二人婚姻一度出現危機。

梁小冰為頭家外出拼搏日做夜做,老公陳嘉輝去年以 8千底薪秘密翻兜大台。連日來他都不用開工,負責接送囝囝返學放學,買餸煮飯等。知情人續說:「佢兩公婆一早夾好, Gary(陳嘉輝)負責 Louis(囝囝洋溢)學術性嘅嘢。因為嘉輝學歷好啲,讀 Poly時修土木工程,乜都識啲!既然 Gary要負責阿仔學業,所以就唔可以好似老婆咁返大陸搵食。兩公婆商量過, Gary簽番大台,雖然明知人工少,但總算有收入,幫補吓啲日常開支,重點係多啲時間照顧阿仔。」

婚姻曾現危機

近年小冰夫婦以兒子為努力目標,一家三口樂也融融,但 3年前女方曾被拍得繑手夜會前有線主播王志海,被指背夫偷食。事件曝光後,梁小冰曾被拍得面容憔悴,獨自攜子返娘家住,婚姻一度亮紅燈。事後她解釋:「繑手之嘛,都未擁抱,大驚小怪。我先生知道唔係事實,佢相信我。」雖然婚姻曾出現裂痕,但近年二人不時在微博上載甜蜜溫馨照,相信夫妻關係早已雨過天晴。

周二( 24日),本刊向等接仔放學,無聊逛商場的陳嘉輝訪問,問到是否女主外、男主內一事,他擰擰頭未有回應,跟着極速步行回家。而小冰日前接受本刊訪問,亦直認努力賺錢為培育囝囝:「佢想將來做醫生,又對跳舞、唱歌、拍片、魔術都有興趣,所以幫佢搵間有齊德文、法文、西班牙文、日文學嘅學校,希望佢搵到自己成就。」原來養一個小朋友唔止 400萬咁簡單。

女角剝上癮

《導火新聞線》被譽為繼《選戰》後又一神劇,據知劇情將會愈趨緊湊,女角更輪住剝衫。

第 14集 湯怡剝衫被窺

王宗堯調查 ICAC非法禁錮證人新聞,結果觸怒對方以其舊愛湯怡的裸照作威脅。向來走清純歌手路線的湯怡少有露背、解 bra,有睇頭。

第 17集 小冰失勢

為做 A1頭條而害死女兒的老總梁小冰,被燉冬菇。已反目的周家怡仍出手扶持接濟,二人化敵為友。

第 21集 家怡梳化被擒

周家怡與攝記同事姜文杰日久生情,二人在家中梳化上演一幕激烈牀戲,周被錫頸兼扯爛衫。

鍾意就快D Share啦!