掃呢頁CODE去手機

2015年4月2日 星期四

不分輕重 男友踩場 陳嘉寶開工玩失蹤 [壹週刊 - 1308] 陳嘉寶,M1,



探熱針

不分輕重 男友踩場 陳嘉寶開工玩失蹤

現年二十五歲,有「邦民女」之稱的陳嘉寶( Anjaylia),去年拍無綫劇《女人俱樂部》成功入屋後,廣告、電影、劇集、 model job,接到冇停手,在新劇《殭》中,更升呢做女二。做咗姐仔, Anjay唔單只公主病發,只要富貴男友 Epaphras到拍攝現場探班,她就不分輕重,會忽然唔見咗人玩失蹤。上星期,劇組在中環拍外景, Epaphras又校啱時間踩場。

人肉速遞送禮

上週五(三月二十七日), Anjaylia同劇中與她飾演兄妹的黃又南在中環開工拍外景,其間,有米男友 Epaphras失驚無神揸車到,但 Anjay正在埋位,他唯有不停在附近徘徊踱步。

等咗陣, Epaphras開始不耐煩,仲忍唔住打電話給女友。接電話後, Anjay唔理咁多,第一時間會合男友,接過對方人肉速遞來的禮物,才繼續埋位開工。

「 Anjay係有啲公主病,個人仲冇乜耐性,試過有場戲要佢坐喺地下拍,開頭幾個 shot都冇乜嘢,但休息完再返嚟拍,佢就發𤷪𤺧:『吓?又坐呀?』只要出外景,佢男友就成日走嚟探班,搞到 Anjay分晒心,有次仲拍拍吓兩個唔知走咗去邊,要成組人等佢返嚟。」劇組人員透露。

在劇中做女二的 Anjay,同黃又南飾演兩兄妹,二人當晚拍攝一場鬼上身戲份。



帶埋禮物去探班的 Epaphras,愈等愈唔耐煩,最後索性打電話搵 Anjay。



拍至凌晨, Anjay一手拉喼一手拎住男友送的禮物返電視城繼續拍廠景。

守教規但同居

Anjaylia入行不久,已和同公司的有錢仔黃頌祈 Epaphras撻着, Epaphras冇做 model後轉投金融界,二人一直秘密來往,到去年被拍得拖手行街後, Anjay才逼住公開戀情。

為 mark實長期飯票,以基督徒自居的 Anjay口口聲聲堅拒婚前性行為,但數月前,她已搬到男友位於北角的海峰園寓所同居。

「 Anjay覺得自己有人識,出入屋邨唔方便,所以幾個月前已經搬咗去男友屋企,一個星期先返屋企瞓一晚,陪吓媽咪。」知情者說。

早前劇組在上環拍街景,見記者影相, Anjay一臉不悅,身旁好姊妹賴慰玲( Winki)更拎起攝錄機反拍。

唔記得對白, NG累街坊, Anjay即刻扁晒嘴。

全世界埋晒位, Anjay仲匿埋一邊整理戲服。

去年在《女人俱樂部》中飾演「𡃁版李若彤」的 Anjay,憑住清新甜美的面孔跑出,工作接踵而來。

鍾意就快D Share啦!