掃呢頁CODE去手機

2015年4月15日 星期三

劉公子繼續換仔 [FACE - 412] 劉公子,劉定成,MF,



行完街 shopping完,白滑後生仔幫劉公子 call車,又似助手又似密友,好亂呀!

全知言

劉公子繼續換仔

因為男藝人裸照而一影成名嘅劉公子劉定成, 12年中出獄後,生活尚算低調,不過性向唔需要再被懷疑嘅劉公子,就多次被傳媒影到佢同不同男子進出名店。

上週三( 8日),劉公子就俾全知言撞到佢喺中環置地出現,每次都有美男子相伴嘅劉公子,當日都算打扮時尚,不過就明顯老咗唔少,話晒都 65歲喇,仲行得走得算係咁。講番當日,身邊位男子睇嚟只係 30歲左右,又白又滑咁囉,佢一直跟實喺劉公子身邊,最後仲幫劉公子打電話搵司機,睇嚟關係不淺囉!不過唔知全知言下次再撞到劉公子時,會唔會又換咗人呢?

當年有傳劉公子影過羅仲謙、吳彥祖同埋馮德倫,真係一影成名㗎!

呢一身便裝加波鞋嘅打扮,相信無咩人會估到佢係 65歲嘅老人家劉定成。

劉公子同白滑後生仔邊行邊傾,感情好似幾好喎!

鍾意就快D Share啦!