掃呢頁CODE去手機

2015年10月30日 星期五

結婚相被盜用 黃婉君打四年官司終勝訴 黃婉君,



黃婉君指之前結婚相被盜用,打咗四年官司,終於贏咗!

next 1/1 pre

黃婉君話雖然贏咗都唔夠畀堂費,但就可以攞番啲相嘅版權!

next 1/1 pre

黃婉君因為勝訴好開心!

next 1/1 pre

黃婉君真空上陣好性感,不過就話事先未畀老公過目!

next 1/1 pre

黃婉君平時有做瑜伽同游水等,所以身形Keep得好Fit!

next 1/1 pre

只係以喱士布遮住心口重要部位,果然係辣媽!

next 1/1 pre

前2R成員黃婉君出席內衣品牌活動,身穿透視連身短褲的她表示事前沒有先給老公過目,說:「老公未望過,之後會畀佢睇番啲相,相靚就得。」問到是否真空上陣?她騷一騷玉背說:「真空上陣,着唔到任何嘢。(係咪黐晒膠紙?)要防一防。(着呢件衫準備咗幾耐?)我一向都Fit架啦,有做瑜伽,同小朋友去游水、跑步。」

贏官司唔夠畀堂費

她其後表示有事情想跟大家分享,說:「我想講之前嘅結婚相被盜用咗,打咗4年官司,終於都打贏咗,雖然贏咗都唔夠畀堂費,但可以攞番我啲相嘅版權,真係由冇BB開始,搞到佢哋出埋世。(老公點支持你?)畀錢、精神上支持,又幫手照顧兩個小朋友。(盜用你啲相做乜?)擺喺店舖同展覽。(依家開心番晒?)天都光晒,見番啲結婚相會開心。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!