掃呢頁CODE去手機

2015年10月21日 星期三

激片 男神叫雞 《同班》整容妹祼泡王宗堯 [FACE - 439] 王宗堯,整容,MF,



郭奕芯全裸浸住泡泡浴同飾演嫖客嘅王宗堯上演情慾戲,女方仲話劇組對佢好好,送咗個靚仔對手畀佢喎!

真面目

激片 男神叫雞 《同班》整容妹祼泡王宗堯

同志片有市場,好似彭浩翔監製新片《同班同學》,戲中大玩全裸兼「 sheshe」場口,戲中三位女主角郭奕芯、廖子妤同麥芷誼首次擔正就全裸上陣,除咗廖子妤同麥芷誼玩「 sheshe」外,郭奕芯更有一幕全裸玩泡泡情挑男神王宗堯,最後梗係玩埋上床情慾戲一次激過一次,問到有冇試過觸電感覺,郭奕芯就話:「都有一種朋友嘅好感囉!」即係點呀?

《同班同學》大膽起用三位影壇新人郭奕芯、廖子妤同麥芷誼擔正女主角,三人全裸出鏡成功搶「 Fo」,戲裡各有爆點,不過本土電檢要求嚴格,三人天台泡泡浴同沙灘全裸玩煙花被 cut到所剩無幾。

郭奕芯(右)、廖子妤(左)同麥芷誼首次擔正就齊齊全裸出鏡,仲叫大家唔好過份 focus係全裸方面,要多啲留意劇情。

郭奕芯同以前個樣有好大對比,不過佢就堅稱個胸係純天然,只認整過鼻同下巴囉!

片場失控爆喊

新片全裸,三位女主角都異口同聲話絕對相信拍攝團隊,麥芷誼先話:「同 Fish(廖子妤)搵棉條嗰一幕最難忘!因為未試過幫女仔搵棉條!佢比較緊張,拍咗一陣開始喊,導演要嗌 cut安撫佢!而自己喺好攰好大壓力下,眼淚都開始標晒出嚟,最後跑入廁所冷靜,不過眼淚都係停唔到!」

而廖子妤解釋話:「嗰場拍得好攰!自己其實冇爆喊,可能大家精神狀態都唔好,導演 cut機都係想大家休息 5分鐘!我哋係新演員,可能攰嘅時候,情緒處理得唔係咁好!」至於郭奕芯就話:「喊嗰部分好大壓力!每次拍喊戲等於要喊足 7、 8次, hold住情緒半粒鐘,個人會好 down、好崩潰!」

郭奕芯同王宗堯合作,一次激過一次,今次除咗女方全裸上陣外,男神都要剝埋條底底,床戰後仲要咬對方屁股。

YouTube畫面

唔知 Baby有冇整!

先有廖子妤同麥芷玩「 sheshe」,再有郭奕芯泡泡浴挑逗王宗堯,對於「 sheshe」場口,廖子妤說:「𠵱家標籤好嚴重,出咗櫃就會標籤為同志藝人……覺得呢啲標籤毫無意義!自己就未試過同女仔拍拖!中學時有個好朋友,成日都會孖公仔,仲會拖手去廁所,啲人都以為係 couple,但其實只係好朋友。」麥芷誼則話:「唔會反對同性戀!自己呢一刻係鍾意男仔!不過將來會變成點? who knows?」至於郭奕芯戲中有兩場肉搏王宗堯,其中一場浸住泡泡浴,她說:「好開心!佢好靚仔,唔會令人覺得唔舒服!(心動?)佢𠵱家有女朋友,答呢啲好敏感!始終佢係我前輩,都有一種朋友嘅好感囉!」

𡃁模出身,曾公開承認整過容嘅郭奕芯,又點睇 Angelababy最近去鑑定樣貌呢?「我唔知佢有冇整!自己覺得女仔貪靚都係正常,特別係演藝圈,唔好過份就得!」廖子妤最後仲大爆:「拍完之後困埋自己喺屋企,加埋有甩頭髮情況,頭頂開始有啲稀疏!」剝一次衫,好沉重喎!

廖子妤同麥芷誼戲中有「 sheshe」戲份,廖子妤仲大爆拍過好多呢方面嘅作品,又話唔驚被誤會係 les喎!

廖子妤同男主角謝爕雋有床戰戲份,拍起上嚟點都易過拍「 sheshe」場口嘅!

《同》片多激場面,好似麥芷誼幫廖子妤搵棉條呢幕,搵完一輪過後,麥仲話中有話情挑對方,藉此帶出二人非比尋常嘅關係。

Angelababy為洗甩一路以嚟嘅整容傳聞,早前就接受「內地權威醫療機構」全面檢查同鑑定面部,雖然結果證實純天然,不過網民仍議論紛紛;而公開說整過鼻同下巴的郭奕芯則話女仔貪靚好正常喎! 網上圖片

「 sheshe」片有市場

其實早有唔少同志題材電影出產,而「 sheshe」片亦有唔少大明星肯擔演,不過都係嗰句,唔好剩係齋睇有幾裸露,演員表現先係最重要㗎!

網上圖片

攬住梁洛施

由楊丞琳、梁洛施孭飛嘅《刺青》,飾演紋身師傅嘅梁洛施戲中同楊丞琳有唔少激情場口,台灣更創下 1300萬新台幣票房佳績。

網上圖片

咀何超

何超儀擔正嘅同志題材電影《蝴蝶》,戲中同內地女歌手田原上演一段曖昧關係,同樣有唔少咀戲同床戲嘅激情演出,呢套更成為何超嘅代表作添!

網上圖片

紮胸嘉欣

林嘉欣主演嘅《花吃了那女孩》,戲中要紮胸中性打扮,仲同對手王心凌有連場咀戲。

採訪、撰文:娛樂組

攝影:范仲良

形象: Bryan@the Flaming

服裝: Snidel、 Lily Brown

場地: Comma Party

鍾意就快D Share啦!