掃呢頁CODE去手機

2016年2月11日 星期四

14億地皮起酒店 六嬸趕工紀念六叔 110歲冥壽 [壹週刊 - 1353] __,六叔,方逸華,六嬸,邵逸夫,M1,

歌星出身的六嬸,與六叔邵逸夫爵士志趣相投,興建電影院式酒店乃二人願望。探熱針14億地皮起酒店 六嬸趕工紀念六叔110歲冥壽11年六嬸方逸華與「殼王」陳國強等合資7.2億投得西貢沙下地皮,打算興建電影院式三層度假村,預計總投資約14億元。塊地「吉」咗四年多,近日終於動工;據知,六嬸有意趕工起酒店,以作為六叔17年11月19日,110歲冥壽的紀念大禮。酒店三層變六層無綫一一年一月賣盤予陳國強為首的財團 ...


歌星出身的六嬸,與六叔邵逸夫爵士志趣相投,興建電影院式酒店乃二人願望。

探熱針

14億地皮起酒店 六嬸趕工紀念六叔 110歲冥壽

11年六嬸方逸華與「殼王」陳國強等合資 7.2億投得西貢沙下地皮,打算興建電影院式三層度假村,預計總投資約 14億元。塊地「吉」咗四年多,近日終於動工;據知,六嬸有意趕工起酒店,以作為六叔 17年 11月 19日, 110歲冥壽的紀念大禮。

酒店三層變六層

無綫一一年一月賣盤予陳國強為首的財團後,六嬸方逸華只留任做非執行董事,但她與殼王關係密切,雙方私下有不少合作項目。同年十月,地政總署公布六嬸與殼王等持有的智豪有限公司,中標投得西貢酒店地皮,當時六嬸曾透露此幅地乃「私人性質投資」:「項目同 TVB無關嘅,嚟緊同 Charles(陳國強)仲有其他合作計劃。」

地盤近日開始積極趕工,早上未夠 9時,已有多名工人開工打樁。

此酒店地業主為「 CHEER REGAL LIMITED」(智豪有限公司),公司持有人為六嬸、殼王陳國強,及六嬸密友 Raymond陳偉文等。

位於西貢沙下路段的酒店地,臨海,地盤面積約 19.31萬平方呎,可興建 3幢 3層高酒店,連 3層地庫。相信將會吸引唔少名人支持。

05年落成,位於將軍澳環保大道的新邵氏影城,是六叔生前與六嬸的心血,當時投資近 11億的影城,內設一間擁有 400個座位的大型混音劇院。

六嬸與殼王關係匪淺,經常孖住出席活動及聯手投得西貢酒店地外,另有其他投資計劃。

殼王亦稱一切交六嬸揸 fit:「我只係打工,發展詳請由方小姐定奪,她是大股東。」但這幅酒店地皮,直至六叔邵逸夫爵士一四年一月離世,仍未動工。

「因為咁大幅地有好多嘢要申請,本身個地盤面積只有 19.31萬平方呎,可以起三幢三層高酒店,但方小姐一向精打細算,佢向城規會申請,提議放寬地積比率同上蓋面積,起夠三幢六層高酒店,其中三層係地庫。但唔係話申請加就加,城規會已經否決過一次。但方小姐冇放棄,又做咗好多 project證明係 work嘅,最終俾佢成功揮到,前年七月正式批咗。」

六叔冥壽大搞

幅地原封不動超過四年,記者發現它近日忽然動土趕工。據知,六嬸打算在明年十一月十九日,六叔一百一十歲冥壽前完工,作為對六叔一個紀念。

「六叔生前同方小姐都好鍾意睇戲,電影亦係佢哋相處最熱門嘅話題,投呢塊地其實係六叔意思,亦有俾意見要點起點起,六叔希望間酒店會有間好大規模嘅私人立體影院,音響要最高階,仲要有酒招呼朋友。殼王就佔細份,電影嘅嘢佢唔在行,話自己當學吓嘢!方小姐已經嗌晒咪,希望趕得切慶祝六叔出年百一歲冥壽;佢老人家生前最鍾意熱鬧,到時開張搞個大 party。」知情人說。

六叔畢生愛電影,生前曾被拍得與愛將曹眾十指緊扣去睇戲。

酒店地另一持有人乃六嬸密友 Raymond陳偉文(後排白衣者),讀建築出身的他,被委任為邵氏董事,近年更升呢傍住六嬸出入各大場合,得寵程度可見一斑。

西貢女地王

六嬸方逸華是磚頭愛好者,手持物業包括西貢亞公灣獨立屋、中半山帝景園及大潭紅山半島等單位,市值已逾四億。近年退下火線唔再掌管無綫後,更進擊入市,除了染指太古城、九龍塘廣播道地段,主攻是西貢。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!