掃呢頁CODE去手機

2016年4月21日 星期四

台北斷正 半夜 3點攬實 柯震東介入搶超蓮 [壹週刊 - 1363] __,柯震東,何超蓮,超蓮,M1,

超蓮飛到台北搵柯震東陪玩,兩人深夜去唱K玩天光,其間柯震東一手將超蓮攬到實。娛頭台北斷正 半夜3點攬實 柯震東介入搶超蓮賭王何鴻燊「最索千金」三房超蓮,自從去年宣布同台灣藝人吳克羣分手後,即成為搶手貨,一班有米「富二代」爭住搶蓮。被一眾觀音兵狂追,超蓮亦享受多於厭煩。而最新加入戰團的新兵,就有台灣吸毒帥哥柯震東。上星期,超蓮特登飛到台北,半夜三點陪柯震東唱K,等𨋢上房期間,兩人貼實攬埋一嚿,極之親 ...


超蓮飛到台北搵柯震東陪玩,兩人深夜去唱 K玩天光,其間柯震東一手將超蓮攬到實。

娛頭

台北斷正 半夜 3點攬實 柯震東介入搶超蓮

賭王何鴻燊「最索千金」三房超蓮,自從去年宣布同台灣藝人吳克羣分手後,即成為搶手貨,一班有米「富二代」爭住搶蓮。

被一眾觀音兵狂追,超蓮亦享受多於厭煩。而最新加入戰團的新兵,就有台灣吸毒帥哥柯震東。上星期,超蓮特登飛到台北,半夜三點陪柯震東唱 K,等𨋢上房期間,兩人貼實攬埋一嚿,極之親暱。

似乎超蓮特別鍾情「台菜」,其他富二代真係要加把勁。

戰鬥格飛台

去年十二月,何超蓮突然公布同拍拖四年的吳克羣玩完,重新上路,超蓮迅即成為超級搶手貨,一眾富二代包括霍英東長房孫霍啟山、中國星老闆向華強兒子向佐,及內地地產商香江集團主席劉志強兒子劉根森,爭相向超蓮展開猛烈追求攻勢,不過,大條道理吊起來賣的超蓮,只暫時將他們收兵旗下,未有定案。

據本刊了解,蓮兵團最近又增添新成員!正是台灣藝人柯震東,二人同齡廿四歲,無論外形、年齡、嗜好,都襯到絕。

對靚仔柯震東睇高一線的超蓮,上星期日,她專登人肉速遞到台北,密會新歡柯震東。

凌晨三點,超蓮與柯震東孖咇出現台北忠孝東路的 KTV,同行還有一男一女朋友做掩護,當日超蓮打扮戰鬥格,尤其腳上一條露出四分一 pat pat肉的超短褲,火熱誘人。

痴纏

搭腰

雖然大堂人來人往,但柯震東都伸手去拖超蓮。

一手扯埋身

等電梯期間,柯震東突然向超蓮展開攻勢,首先出手拖實對方臂彎,繼而再將超蓮扯入自己懷中;只見超蓮毫不抗拒,更十分配合,將自己個頭挨落柯震東膊頭上,貼實無縫!

兩人動作合拍,就算電梯大堂人來人往,他們都毫無避忌,之後攬埋一嚿,搭電梯上 K房繼續 happy。

「超蓮睇《那些年》嗰陣,已經好鍾意柯震東,覺得佢好靚仔,不過當時佢有個吳克羣,對柯震東只係追星迷偶像嗰種。之後大家亦有喺其他 party聚會撞過頭,不過就冇乜傾偈,唔熟!直到幾個月前,有啲共同朋友約出嚟一齊玩,佢兩個先真正認識交換電話。加上呢排柯震東同女友李毓芬冷戰,所以佢就轉軚係咁搵超蓮,開行馬力追。」超蓮身邊人說。

吸毒事件後,柯震東同房祖名仍然是好兄弟,月初更一齊在台北睇陳奕迅演唱會。

二月超蓮同吳克羣已分手,但影到超蓮去到台灣搵吳克羣,兩人更挨住返回吳克羣屋企,但事後超蓮堅決否認復合。

去年十一月超蓮同吳克羣冷戰,吳克羣專登飛來香港找超蓮箍煲。

風騷回應

週二(四月十九日)凌晨,超蓮在銅鑼灣參加完朋友的生日 party,離開時,本刊記者上前問她與柯震東關係發展到何階段時,她全程春風滿面,有問必答。

壹:壹週刊 蓮:何超蓮

壹:上星期去咗台灣玩?影到你同人去唱 K,是否有新歡?

蓮:係呀,我去咗台灣玩,嗰晚同一大棚人去唱 K,冇新歡呀,我單身,問佢(身旁的 JW)最清楚我,我單身㗎!

壹:影到柯震東攬住你,好親密喎!

蓮(非常愕然):佢攬住我?唔會,我哋係普通朋友。(壹:但係影晒相。)吓,咁搞笑?係咪因為人多,佢 gentleman扶一扶我咋?

壹:你同柯震東係乜嘢關係?

蓮:普通朋友。

今年廿四歲的超蓮,是賭王眾多女兒中最索,有樣有身材,加上沒有公主病,是城中首席筍盤,難怪勁多人追。

霍啟山同何超蓮四度約會被斷正,三太更講明開綠燈。

冇同吳克羣講

壹:克羣同柯震東識唔識?

蓮:我唔知佢哋識唔識。

壹:同柯震東識咗幾耐?

蓮:幾個月囉,唔係好耐之嘛。

壹:係咪特別心儀台灣男士?

蓮:冇心儀任何男士,我依家心儀我嘅事業,希望快啲開餐廳。

壹:之前柯震東吸毒,你會唔會介意?

蓮:普通朋友,交朋友唔會理呢啲。

壹:克羣知唔知你同柯震東咁 friend?

蓮(態度突變):我冇同佢講嘢,同佢係朋友,冇乜點傾偈,費事啦。

大陸富二代劉根森是超蓮甩拖後首位追求者,但最近已冇咗影。

柯震東本身有女友李毓芬,但近期二人戀情告急。

柯震東因為與房祖名一齊吸毒,結果被行政拘留十四天。

向佐雖然有大陸女友,但都唔執輸追埋一份,一齊去嘉年華。

當問到超蓮同柯震東關係時,她全程笑容滿面,如沐春風。

追求者遍布中港台

年僅二十四歲的何超蓮,自去年與吳克羣結束四年情後,身邊不乏狂蜂浪蝶,追求者更排到中港台三地,大部分都非富則貴。

柯震東

年齡: 24

學歷:中國文化大學(休學)、東南科技大學(退學)

職業:台灣藝人歌手

背景:柯父與歌手庾澄慶為好友,並一手帶柯震東入行, 14年因於北京涉毒被拘留 14日。

戀情:蕭亞軒、程穎婕、李毓芬

吳克羣

年齡: 36

學歷:國立台灣藝術大學

職業:台灣藝人歌手

背景:出生於台灣, 00年被音樂人姚謙發掘,加入娛樂圈,現屬華納唱片

戀情:何超蓮、混血模特兒 Rima

向佐

年齡: 31

學歷:英國畢業

職業:演員

背景:中國星集團主席向華強長子

戀情: 2R Race、鍾欣潼

劉根森

年齡: 26

學歷:美國波士頓大學

職業:打理家族生意

背景:內地房地產香江集團主席劉志強獨子,母親翟美卿是全國政協,內地富二代,家族資產過百億。

戀情:不詳

霍啟山

年齡: 32

學歷:倫敦大學國王學院

職業:霍英東集團副總裁

背景:祖父是香港富豪霍英東,父親是霍震霆,出生豪門,家境豐厚。

戀情:章子怡、東歐女模 Lea Tassova

女殺手

23歲的柯震東入行 4年,喜愛夜蒲的他緋聞多籮籮,其中以同年長 12歲的蕭亞軒發展兩年半姊弟戀,最為哄動。

蕭亞軒

12年同大自己十二年的蕭亞軒( Elva)撻着,多次被拍得孖公仔出巡,二人拍拖超過兩年。

程穎婕

13年被指背着女友蕭亞軒,搭上王陽明的前女友程穎婕,女方更在上海為柯震東慶生。

𡃁模梁晶晶

13年𡃁模梁晶晶曾自爆和柯震東每晚都通電話並且發展中,更以「有些人發生關係後,第 2天連對方的名字都記不起!」暗寸對方。

李毓芬

14年,柯震東在北京涉毒被捕後,李毓芬即時在社交網留言力挺。其後柯震東獲釋返台,二人多次被拍得密會,柯震東亦坦言對方陪他度過低潮。」

撰文、攝影、攝錄:娛樂組、台灣


鍾意就快D Share啦!