掃呢頁CODE去手機

2016年4月21日 星期四

律師男友錫晒 張名雅撞車唔肉赤 [壹週刊 - 1363] __,張名雅,M1,

娛樂偵訊律師男友錫晒 張名雅撞車唔肉赤12年港姐冠軍張名雅,幕前發展一直不及同屆朱千雪及黃心穎,唯獨在緋聞榜成績,就大大拋離兩位姊妹,之前有指被傅明憲前度莊家彬睇中,最近又另結新歡,被拍到跟律師男友蔡錦豪(Joe)在馬場啜爆。日前,張名雅遇交通意外,被新牌仔撞到車尾,但呢頭撞車,嗰頭冇件事照同朋友tea,有男友錫住,特別疏爽!進取識筍盤張名雅向來進取,總要有個喺左近的她,經常叫朋友介紹筍盤;早前她 ...


娛樂偵訊

律師男友錫晒 張名雅撞車唔肉赤

12年港姐冠軍張名雅,幕前發展一直不及同屆朱千雪及黃心穎,唯獨在緋聞榜成績,就大大拋離兩位姊妹,之前有指被傅明憲前度莊家彬睇中,最近又另結新歡,被拍到跟律師男友蔡錦豪( Joe)在馬場啜爆。

日前,張名雅遇交通意外,被新牌仔撞到車尾,但呢頭撞車,嗰頭冇件事照同朋友 tea,有男友錫住,特別疏爽!

進取識筍盤

張名雅向來進取,總要有個喺左近的她,經常叫朋友介紹筍盤;早前她被拍到在馬場跟新歡 Joe啜爆,二人拍拖三個月,日日陪住男友,非常開心!

「 Carat(張名雅)未同 Joe一齊時,佢會好積極去 ball去 party,又會 join埋 Alex(楊受成兒子楊政龍)班朋友一齊玩,睇吓有冇好嘢!今年初傳佢同莊家彬撻着,其實佢哋兩個只係一齊去 ball,但莊家彬同 Grace(程新惠)冇分手,所以都冇下文!之後喺朋友 gathering識到 Joe,佢搵到錢又識得煮嘢食,都係筍盤。」知情者說。

Joe(蔡錦豪)是執業律師,同時亦是香港政協青年聯會成員,亦認識不少馬主朋友,當日二人被拍到啜爆的地點,也是在馬場餐廳。

「 Joe鍾意去馬會,因為唔多人。除咗馬場,佢亦鍾意同女朋友一齊做運動, Carat同 Joe一齊之後,亦弗咗好多。」

男友 Joe

Joe在朋友當中被視為超筍盤,既搵到錢,又錫女友。

跟 Joe拍拖後,張名雅開始行山做運動,她也會將男友合照(背脊)相放上 ig。

求救阿媽

有愛情滋潤,張名雅連撞車都當冇件事。事發當日,張名雅揸住價值四十多萬寶馬坐駕離開沙田「名城」寓所,出停車場時被尾隨的 van仔撞到車尾,她落車了解情況並即時致電媽咪求救,張母出現後,二人見坐駕未有明顯損毀,於是抄低對方電話便離開。

被人撞籮柚,但張名雅心情完全不受影響,之後會合幾個朋友在 ifc飲下午茶,跟住入 Apple Store打個圈,又去買雪糕食,食完走去 Victoria Secret買內衣,之後去埋超巿買沙律,非常充實。

被 P牌撞到車尾,張名雅即落車打電話搵阿媽求救。

打完電話,她即走到車尾視察一輪。

名雅媽出現後,便了解情況兼跟對方理論。

撞完車食食食

High tea

跟朋友在 ifc Greyhound飲下午茶,她除低黑超再換上近視眼鏡。

食雪糕

逛完 Apple Store,她又去食雪糕。

買完性感內衣,她又單拖去買沙律,好擦得。

買沙律

又密又雜

張名雅一直被無綫投閒置散,事業運麻麻,但桃花極旺,男友質素亦十分參差,換得好密。

12年 宅男男友

有指張名雅為了參選港姐,而飛甩男友 Billy Tsang。

13年  MK舞蹈員

張名雅與衣著 MK、貌似本地漫畫家甘小文的舞蹈藝員行街,二人繑實,表現親暱。

13年 同劇拍檔

跟何君誠拍劇集《再戰明天》,被拍到收工後,坐男方坐駕離開公司,繼而傳出緋聞。

13年 落選港男

張名雅被拍到與 09年落選香港先生吳雲甫夜蒲蘭桂坊,又在鬧市攬實,之後由男方揸車一齊返女方屋企。

14年 辣跑男友

曾被拍到與揸 200萬瑪莎拉蒂的有米男,在中環繑住行。

15年 金融才俊

與從事金融業的圈外男友拍拖, 14年尾齊齊去中環參加夜跑,令戀情曝光。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!