掃呢頁CODE去手機

2016年4月21日 星期四

護妻被封真.男神 張繼聰為頭家托麵粉 __,繼聰,張繼聰,

張繼聰man到一個點!無綫新劇《幕後玩家》演員黃宗澤、張繼聰、莊思敏及鄧佩儀喺鯉景灣開工。故仔講出監之後嘅張繼聰喺餐廳打工,過馬路時差啲畀反咗面嘅好兄弟黃宗澤駕車撞到,發咗達不可一世嘅黃宗澤趁機嘲笑阿聰。護妻Man到爆阿聰托住五十磅麵粉來回拍攝,阿聰拍攝時依然面不改容,Man爆。講到阿聰老婆謝安琪近日備受網友批評,阿聰因為好Man咁向網友「挑機」維護愛妻,即獲網民激讚,更因而被封「真‧男神」,對此 ...


張繼聰man到一個點!

無綫新劇《幕後玩家》演員黃宗澤、張繼聰、莊思敏及鄧佩儀喺鯉景灣開工。故仔講出監之後嘅張繼聰喺餐廳打工,過馬路時差啲畀反咗面嘅好兄弟黃宗澤駕車撞到,發咗達不可一世嘅黃宗澤趁機嘲笑阿聰。

護妻Man到爆

阿聰托住五十磅麵粉來回拍攝,阿聰拍攝時依然面不改容,Man爆。講到阿聰老婆謝安琪近日備受網友批評,阿聰因為好Man咁向網友「挑機」維護愛妻,即獲網民激讚,更因而被封「真‧男神」,對此阿聰話:「呢啲抨擊好多年,但今次喺我嘅社交網站留言,其實唔係嬲,係想了解吓一個成年人,點解咁無聊去人哋個網頁留言,講啲咁唔禮貌嘅嘢,希望呢啲風氣唔好咁犀利,唔好太過份。」

老婆放假勁開心

講到網友激讚其護妻行為,張繼聰不以為然,反而繼續力撐太太在《殭》的表現,他說:「冇乜嘢呀。我同太太一齊睇《殭》,覺得佢能力範圍內已經做得好好,已經盡力去做,行內人都讚佢第一次拍劇已經好好,如果八十分滿分,我會畀一百分囉。(依家係咪要孭起頭家?)佢放假我都好開心,同親戚飲吓茶,佢都想多啲時間陪個仔,身體上亦要多啲休息,多啲時間處理屋企幾好呀,我哋又唔係好奢侈嘅人,應付到生活已經好滿足,我唔覺得辛苦。」

黃宗澤奸出汁

黃宗澤喺劇裏面後期變咗大反派,佢話唔介意做奸角,雖然都驚角色出街畀人鬧,但如果係咁都係成功嘅,他說:「後期講我為咗上位,兄弟、老婆、二奶全部都出賣,呢套都算係自己最奸嘅一套劇。」莊思敏同鄧佩儀都大讚張繼聰護妻認真夠Man,莊思敏話:「保護屋企人當然好Man啦。」鄧佩儀則多謝張繼聰拍攝時對她的提點,並謂是次合作學到很多東西。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!