掃呢頁CODE去手機

2016年4月21日 星期四

張栢芝癲價 2億放暗盤冇人吼 [壹週刊 - 1363] __,栢芝,張栢芝,M1,

探熱針張栢芝癲價2億放暗盤冇人吼同謝霆鋒離婚後,帶住兩個仔做了一段時間游牧民的張栢芝,先後移居加拿大及新加坡;直至去年,得教會弟兄姊妹幫手,幾經辛苦,成功安排兩子入讀位於沙田的基督教國際學校,三母子才回流返港。據知,有計劃搬入大埔康樂園的栢芝,去年已將現居的世紀大廈放暗盤,叫價2億,但放盤一年,依然冇人吼。由於樓市持續回落,業界人士稱,栢芝持有的單位,市值已跌穿買入價,鍾意儲磚頭的栢芝,今次要做「 ...


探熱針

張栢芝癲價 2億放暗盤冇人吼

同謝霆鋒離婚後,帶住兩個仔做了一段時間游牧民的張栢芝,先後移居加拿大及新加坡;直至去年,得教會弟兄姊妹幫手,幾經辛苦,成功安排兩子入讀位於沙田的基督教國際學校,三母子才回流返港。

據知,有計劃搬入大埔康樂園的栢芝,去年已將現居的世紀大廈放暗盤,叫價 2億,但放盤一年,依然冇人吼。由於樓市持續回落,業界人士稱,栢芝持有的單位,市值已跌穿買入價,鍾意儲磚頭的栢芝,今次要做「樓蟹」。

劈價減四千萬

在新加坡、加拿大等地都有物業的張栢芝,一一年摸頂,以 1.28億買入港島中半山世紀大廈連天台單位,破晒屋苑紀錄。

據知,為咗方便囝囝返學,一直想搵屋搬的栢芝,去年已將世紀大廈單位交地產經紀放暗盤,叫價二億,十分大咬!

去年尾,美國落實加息後,見勢色唔對,栢芝於是劈價,將放盤價下試到 1.6億,可惜依然冇人吼。

身兼父職的栢芝難得放假,揸住架紅色法拉利,親自到學校湊兩個仔放學。

三母子加埋個同學仔去沙田食平價壽司醫肚。

九歲的 Lucas愈大愈似霆鋒,但比較文靜,栢芝買電器時, Lucas揸住 iPad不停篤。

搬返康樂園

據業界人士透露,過去半年,中半山一帶二手樓價有跌冇升,銷情慘淡,栢芝持有的連天台特色單位,亦無法幸免。

「樓市係咁跌,呢類特色戶就跌得仲甘,中半山一帶成交,一個月都冇五單,佢(栢芝)個盤一直仲係暗中放緊,但唔好話賺錢,以目前市況,平手離場都冇可能,個單位現市值大概一億,已經比買入價跌咗超過兩成,除非佢肯蝕讓,咁可能會吸引啲投資者執平貨。」一名資深地產代理說。

過往成日同啲仔請假周圍飛,個底花晒,搞到 Lucas到咗入學年齡,都搵唔到學校肯收。返港後,栢芝靠教會姊妹鄧萃雯和牧師幫手, Lucas同 Quintus先入到沙田基督教學校。所以栢芝一直有打算搬返大埔的康樂園,等兩個仔返學唔使嘥咁多搭車時間。

「兩個細路要過海返學,交通時間都成粒鐘,太辛苦栢芝寧願兩個仔有多啲時間玩同休息。大埔去沙田,半粒鐘唔使,來回計慳番好多時間!」栢芝身邊人透露。

Quintus好黐身,成日扭栢芝抱,仲要媽咪幫手著鞋仔。

Quintus唔耐煩嗌悶扭計,要阿媽錫番。

掃咗兩大袋戰利品,鋪頭員工幫手搬上車。

一拖三食壽司

年前拍《封神榜》,栢芝辣㷫中國星老闆向華強夫婦,被公開數仲講明「永不錄用」,近年在內地以接真人騷為主的她,早前應邀接拍一部中德合資的新片,有戲拍,栢芝吓吓自己嚟,搏晒命。

由德國拍完戲返港,栢芝馬上返回媽媽崗位,出動紅色法拉利新車去湊仔放學,之後三母子揸車直駛去沙田新城市廣場,同行仲有一名同學仔。

一大三小在一間平民價壽司店醫肚後,再去行電器鋪,其間 Lucas拎起 iPad起勢篤,細佬 Quintus就好黐身,成日扭抱。

栢芝使錢從來唔手軟,大大袋玩具加埋在電器鋪掃咗兩大袋戰利品,滿足晒!仲要勞煩售袋員幫手搬上車。

11年,栢芝以 1.28億摸頂買入世紀大廈連天台單位,如今賬面已蝕超過兩成。

康樂園

跑馬地翠景樓

細仔唔跟老豆

自從謝霆鋒同王菲「世紀復合」後,和栢芝唯一關連就是兩個仔,逢大時大節要應酬拉姑要見孫,每次霆鋒都要負責開口問栢芝借仔,做「親子騷」。

「霆鋒大部分時間都响北京,閒時幾個月先見一次仔,栢芝仲同身邊朋友講,話 Quintus大大吓都係唔肯跟老豆,一聽到要同爹哋出街,就扭計,栢芝都氹佢唔掂!近半年謝家吹雞食飯,有時都係得 Lucas去。」栢芝身邊人透露。

夫妻緣盡,栢芝亦有了自己的社交圈子,上月復活節假期,三母子去泰國放電!同行還有一班家長,大人、細路有十幾人。

趁復活節假,栢芝帶住兩個仔出發去泰國,享受陽光海灘。

離婚多年的栢芝,已經開始有自己的社交圈,包括一班同學家長。

媽咪團搞 check-in, Lucas、 Quintus同埋其他小朋友乖乖企埋一邊等。

有網友在泰國巧遇栢芝三母子行超市入貨。

玩完一星期回港,為避耳目,栢芝將兩個仔交俾朋友照顧,自己搭機鐵返歸。

甚少在香港的霆鋒快閃中環,見到記者仲面燶燶。

自從同王菲復合,霆鋒長時間寄住北京女友寓所,有時幾個月先見一次仔。

四年冇拍電影的栢芝,最近在德國拍新戲《失控:幽靈飛車》,同 BigBang成員 T.O.P合作。

賬面蝕

張栢芝多年來投資的磚頭大多都有賺冇蝕,偏偏入場費最高的世紀大廈,賬面價就蝕到入肉。

移船就磡

為栽培下一代,並成功登入名校門檻,不少星級父母不惜斥資千萬,買樓又搬屋,被指是虎爸虎媽,也在所不計。

張家輝

為了升讀小學的寶貝女 Brittany, 12年,張家輝放棄貝沙灣風水屋,搬入名校網的跑馬地逸廬,每月更豪花十多萬,為女兒聘七名碩士生補習。

李克勤

住清水灣多年,因為兒子讀位於香港仔的加拿大國際學校,為節省車程時間,克勤豪擲$5,410萬,買入壽臣山曉穎花園大屋,又入紙申請改則,令兩個仔住得更舒服。

蔡少芬

13年,蔡少芬為長女張楚兒入學作好部署,斥資二千多萬購入九龍站的凱旋門及灣仔囍滙單位,於港九兩大校網區插旗。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!