掃呢頁CODE去手機

2016年6月4日 星期六

宋仲基:喬妹失落《百想》視后 宋仲基伸手呵番 __,宋仲基,宋慧喬,喬妹,

宋慧喬昨晚失落視后寶座,宋仲基即刻伸手呵番。韓國演藝界盛事《第52屆百想藝術大賞》昨晚在首爾舉行,神劇《太陽的後裔》男女主角宋仲基及宋慧喬大熱倒灶、齊齊失落視帝視后寶座;宋仲基輸給好友劉亞仁,宋慧喬則輸給大前輩金慧秀。禮貌之手露玄機有眼利粉絲就指宣布金慧秀獲獎一刻,宋慧喬好開心地拍手時,坐在旁邊的宋仲基竟伸手捉住宋慧喬的手以示安慰。據知,韓國男女藝人之間有不成文規條,就係男藝人對女藝人要禮貌手,即 ...


宋慧喬昨晚失落視后寶座,宋仲基即刻伸手呵番。

韓國演藝界盛事《第52屆百想藝術大賞》昨晚在首爾舉行,神劇《太陽的後裔》男女主角宋仲基及宋慧喬大熱倒灶、齊齊失落視帝視后寶座;宋仲基輸給好友劉亞仁,宋慧喬則輸給大前輩金慧秀。

禮貌之手露玄機

有眼利粉絲就指宣布金慧秀獲獎一刻,宋慧喬好開心地拍手時,坐在旁邊的宋仲基竟伸手捉住宋慧喬的手以示安慰。據知,韓國男女藝人之間有不成文規條,就係男藝人對女藝人要禮貌手,即係只可以「隔空掂」,只可以真正掂到,以免惹起不必要誤會;就算做攬腰動作,都要握實拳頭,以免同對方有任何太親密嘅接觸。

但係觀乎尋晚宋仲基喺《百賞》嘅表現,佢同宋慧喬可以話係相當之CLOSE,宋仲基除咗扶實宋慧喬落車,攬腰嘅時候亦掂到喬妹嘅腰實一實,依家再加埋「安撫之手」,證明佢哋真係CLOSE到冇朋友,亦都因為咁,佢哋嘅緋聞再度熱炒。

讚宋仲基大暖男

其實唔少劇迷睇完《太陽》後都覺得雙宋非常合襯,希望他們現實中可以成為情侶;今次佢哋嘅互動咁Sweet,粉絲們當然勁興奮,仲話宋仲基果然係大暖男!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!