掃呢頁CODE去手機

2016年6月16日 星期四

已經傾掂咗?伍詠薇風騷:問題係用嚟解決 __,伍詠薇,

睇嚟伍姑娘已經了解咗件事喇~伍詠薇老公練海棠被踢爆跟大胸女親密約會,令伍詠薇要為老公交代事件兼替對方向傳媒鞠躬道歉,由於昨日事件剛發生,伍詠薇便要出外工作,未能向練海棠「深入」了解事件,故昨日伍姑娘已揚言晚上要再審問一番!而今午一時半,經過了一晚時間向老公好好了解事件的伍詠薇,再為有線節目《伍姑娘真識食》開工,精神奕奕的她,笑容滿面,雖然她已表明不會再答有關老公的問題,但記者兜個圈繼續問,先問曾揚 ...


睇嚟伍姑娘已經了解咗件事喇~

伍詠薇老公練海棠被踢爆跟大胸女親密約會,令伍詠薇要為老公交代事件兼替對方向傳媒鞠躬道歉,由於昨日事件剛發生,伍詠薇便要出外工作,未能向練海棠「深入」了解事件,故昨日伍姑娘已揚言晚上要再審問一番!

而今午一時半,經過了一晚時間向老公好好了解事件的伍詠薇,再為有線節目《伍姑娘真識食》開工,精神奕奕的她,笑容滿面,雖然她已表明不會再答有關老公的問題,但記者兜個圈繼續問,先問曾揚言要打老公二百下籮柚的伍姑娘「打咗未?」她笑言:「唔答嘞!(咁有冇傾偈呀?)有,我話咗要了解吓嘛,但傾啲乜就唔同大家交代,多謝大家關心,辛苦晒!」

勁風騷

雖然封口不提「會議」內容,但記者提到練海棠時,伍詠薇都風騷偷笑,看來心情非常之好,記者問伍詠薇,老公現在是否千依百順,她笑言:「我唔睬你呀!(件事已經解決咗?)你望我個樣覺得解決晒未?!問題係用嚟解決,唔係用嚟鑽牛角尖。」

搞笑斜睥記者

談到有線的節目,伍詠薇指原本節目經已拍完,但因添食,所以現在要拍到七月底、八月中,所以近期都去不到旅行,問她原本跟老公想去邊度玩?因又提起老公的問題,伍詠薇即搞笑地斜睥記者一下笑言:「地方未諗,只係好攰想放假,因為拍呢個節目幾辛苦,始終主持唔係我嘅強項,但都學到啲幕後嘢!(決定延後旅行,老公都聽晒你話?)到時話你知。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!